خطرے سے پاک تجارت کیا ہے؟ اسے Olymp Trade پر کیسے استعمال کریں۔

خطرے سے پاک تجارت کیا ہے؟ اسے Olymp Trade پر کیسے استعمال کریں۔
تاجروں کو ان کی فعال تجارت اور وفاداری کے انعام کے طور پر خطرے سے پاک تجارت ملتی ہے۔ اس طرح کی تجارتیں صارفین کو ارتکاز، بچت اور پیسہ کمانے میں مدد کرتی ہیں چاہے وہ مالیاتی منڈیوں کے بارے میں کچھ نہ بھی سمجھیں۔

تو خطرے سے پاک تجارت کیا ہے؟ کیا یہ بونس ہے، دھوکہ دہی کا کوڈ ہے یا صرف تاجر کا ریزرو فنڈ ہے؟ اس مضمون میں ہم آپ کو اولمپک ٹریڈ کے صارفین کو حاصل ہونے والے سب سے دلچسپ مراعات کے بارے میں تفصیل سے بتائیں گے۔


خطرے سے پاک تجارت کیا ہے؟

یہ تاجر کا حق ہے کہ وہ کسی رقم کو خطرے میں ڈالے بغیر ایک مخصوص رقم سے تجارت کرے۔

اگر پیشن گوئی درست ہے تو صارف کو وہ منافع ملتا ہے جو اس نے کمایا ہے۔ لیکن اگر یہ غلط ہے تو، خطرے سے پاک تجارت کی رقم تاجر کے اکاؤنٹ میں واپس کردی جاتی ہے۔

خطرے سے پاک تجارت کو کتنے فنڈز محفوظ کر سکتے ہیں؟

ہر خطرے سے پاک تجارت کی مالیاتی قدر ہوتی ہے۔ یہ وہ رقم ہے جو صارف کو ملتی ہے اگر اس کی پیشن گوئی غلط ہے۔

فرض کریں کہ ایک تاجر $50 خطرے سے پاک تجارت کو چالو کرتا ہے اور $100 کی پوزیشن کھولتا ہے۔ ناکامی کی صورت میں، انہیں $50 واپس ملیں گے۔ اور اگر پیشن گوئی درست ہے، تو انہیں $100 کی سرمایہ کاری پر واپسی ملے گی۔


خطرے سے پاک تجارت حاصل کرنے کا پہلا طریقہ۔

خطرے سے پاک تجارت ایک ماہر کی حیثیت کے مراعات میں سے ایک ہے۔ ایک صارف اپنے پہلے ڈپازٹ کا 5% وصول کرتا ہے ($2000/€2000/R$5000 سے شروع ہوتا ہے) بطور خطرے سے پاک تجارت اس کے اکاؤنٹ میں جمع ہوتا ہے۔ استعمال میں آسانی کے لیے کل رقم کو کئی خطرے سے پاک تجارت میں تقسیم کیا گیا ہے۔

رسک فری تجارت حاصل کرنے کا دوسرا طریقہ

انہیں حاصل کرنے کا دوسرا طریقہ پرومو کوڈز کا استعمال ہے۔ ہمارے سوشل میڈیا اور بلاگ پر منعقد ہونے والے ہمارے مقابلوں، ٹورنامنٹس اور دیگر مہمات پر نظر رکھیں۔ آپ سوالوں کے جواب دینے اور کاموں کو مکمل کرنے کے لیے خطرے سے پاک تجارت حاصل کرنے کے لیے اپنا پرومو کوڈ حاصل کر سکتے ہیں۔

کاروبار کو خوشی کے ساتھ ملانے کا ایک طریقہ بھی ہے — ہمارے VIP ڈیپارٹمنٹ کی طرف سے کرائے جانے والے مفت ویبینرز کو مت چھوڑیں۔ اس عرصے کے دوران ہم نے اس طرح کے پروگرام منعقد کیے ہیں، ویبنار کے شرکاء نے خطرے سے پاک تجارت میں $100,000 سے زیادہ وصول کیے ہیں۔

رسک فری تجارت حاصل کرنے کا تیسرا طریقہ

فعال طور پر تجارت کریں، تجربہ پوائنٹس حاصل کریں اور تاجر کے راستے پر چلیں۔ آپ کو خطرے سے پاک تجارت کے طور پر مختلف رقمیں اور ساتھ ہی دوسرے انعامات بھی ملیں گے جو سطحوں کے درمیان آپ کے منتظر ہیں۔
خطرے سے پاک تجارت کیا ہے؟ اسے Olymp Trade پر کیسے استعمال کریں۔


خطرے سے پاک تجارت کتنی جلدی ختم ہو جاتی ہے؟

تاجر اس وقت کے بارے میں بہت پریشان ہیں جب وہ خطرے سے پاک تجارت کا استعمال کر سکتے ہیں۔ کیا یہ ختم ہو سکتا ہے؟ یہاں ان کے لیے اچھی خبر ہے: ایسی تجارت ختم نہیں ہوتی۔ آپ جب چاہیں اپنا موقع لے سکتے ہیں۔

اولمپک تجارت پر خطرے سے پاک تجارت کا استعمال کیسے کریں؟

مرحلہ 1۔ شیلڈ آئیکن پر کلک کریں۔ پھر آپ کو مطلوبہ تجارتی رقم کا انتخاب کرتے ہوئے "ایکٹیویٹ" کو منتخب کریں۔ آپ پلیٹ فارم کے موبائل ورژن کا استعمال کرتے ہوئے ایسا ہی کر سکتے ہیں۔
خطرے سے پاک تجارت کیا ہے؟ اسے Olymp Trade پر کیسے استعمال کریں۔
خطرے سے پاک تجارت کیا ہے؟ اسے Olymp Trade پر کیسے استعمال کریں۔

مرحلہ 2۔ اگر سب کچھ ٹھیک ہے تو، تجارت کی سمت منتخب کرنے کے لیے استعمال ہونے والے بٹنوں پر شیلڈ آئیکنز ظاہر ہوں گے، اور آپ تجارتی رقم کے ان پٹ فیلڈ میں خطرے سے پاک تجارت کی قدر دیکھیں گے۔

مرحلہ 3۔ تجارت کریں۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ آپ پوزیشن کھولنے سے پہلے ہی خطرے سے پاک تجارت کو غیر فعال کر سکتے ہیں۔

اولمپک تجارت پر خطرے سے پاک تجارت کو استعمال کرنے کا بہترین طریقہ

تجربہ کار تاجروں کا کہنا ہے کہ خطرے سے پاک تجارت آپ کا ریزرو فنڈ ہے، جسے آپ کو صرف غیر معمولی معاملات میں استعمال کرنا چاہیے۔

تاہم، ان تجارتوں کو دانشمندی سے استعمال کرنے کی سب سے مشہور مثالوں میں سے ایک ان کو نقصانات کے معاوضے کے نظام کے ایک اور "قدم" کے طور پر فعال کرنا ہے۔

مندرجہ ذیل کیس کا تجزیہ کریں۔ فرض کریں کہ ایک تاجر کے پاس $50 خطرے سے پاک تجارت ہے۔ یہاں یہ ہے کہ اسے کیسے استعمال کیا جا سکتا ہے:
  • نقصانات کے معاوضے کے نظام کے چوتھے مرحلے کے طور پر، اگر کوئی تاجر $3 سے شروع ہوتا ہے ($3, $7, $18, $46)
  • تیسرے قدم کے طور پر، اگر کوئی تاجر $7 سے شروع ہوتا ہے ($7, $17, $43)
  • تیسرے قدم کے طور پر بھی، اگر ان کا پہلا قدم $8 ہے ($8, $20, $50)
خطرے سے پاک تجارت صرف ایک معاوضے کے طریقہ کار سے زیادہ ہیں۔ کسی نازک لمحے میں ان کا استعمال کرتے ہوئے، آپ اپنے فنڈز کے ضائع ہونے کے خطرے کو صفر تک کم کر سکتے ہیں۔ کیا یہ ایک حقیقی تاجر کی ضرورت نہیں ہے؟

Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!