میٹا ٹریڈر 4 (MT4) کے ساتھ لیوریج 1:500 Olymp Trade ٹریڈنگ بروکرز

میٹا ٹریڈر 4 (MT4) کے ساتھ لیوریج 1:500 Olymp Trade ٹریڈنگ بروکرز
Olymp Trade نہ صرف Olymp Trade پلیٹ فارم بلکہ MetaTrader4 کا استعمال کرتے ہوئے اپنے صارفین کے لیے انتہائی سازگار حالات پیدا کرنا چاہتا ہے۔ یہ MT4 ہے جسے ہمارے تاجر حیرت انگیز طور پر متنوع پروگرام کی فعالیت کی وجہ سے اکثر اپنے ابتدائی نمو کے طور پر کہتے ہیں۔

ہم MetaTrader 4 کے لیے سپورٹ تیار کرنا جاری رکھے ہوئے ہیں، اور حال ہی میں پلیٹ فارم کے استعمال کو مزید منافع بخش اور آرام دہ بنانے کے لیے کئی اہم اقدامات کیے ہیں۔ اس مضمون میں ہم ان اقدامات کی وضاحت کریں گے اور آپ کو MetaTrader 4 کی کچھ پرکشش خصوصیات کے بارے میں یاد دلائیں گے۔


مرکزی صفحہ

یہ خبر ان لوگوں کے لیے مفید ہو گی جو یہ سوچ رہے ہیں کہ آیا MetaTrader 4 کو مرکزی پلیٹ فارم کے طور پر منتخب کرنا ہے۔ معلومات کو مزید واضح اور بہتر ڈھانچہ بنانے کے لیے ہم نے مرکزی صفحہ کو دوبارہ ڈیزائن کیا ہے۔

metatrader.olymptrade.com پر جا کر، آپ اب فوری طور پر پلیٹ فارم کے تمام اہم فوائد کے بارے میں جان سکتے ہیں اور ایک اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں۔


لیوریج میں اضافہ کریں۔

سٹینڈرڈ اور ECN اکاؤنٹس کے لیے زیادہ سے زیادہ لیوریج ویلیو x500 تک بڑھ گئی ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر کوئی تجارت کامیاب ہوتی ہے تو ہر $1 آپ کی سرمایہ کاری سے آپ کو $500 کا منافع ملے گا۔

آئیے آپ کو یاد دلاتے ہیں کہ تاجر اس لیوریج کی قیمت کا انتخاب کر سکتے ہیں جسے وہ استعمال کرنے جا رہے ہیں۔ 8 اختیارات دستیاب ہیں - x1 سے x500 تک۔
میٹا ٹریڈر 4 (MT4) کے ساتھ لیوریج 1:500 Olymp Trade ٹریڈنگ بروکرز

ECN اکاؤنٹس کے لیے تبدیلیاں

ECN ایک الیکٹرانک نیٹ ورک ہے جو آرڈر پر عمل درآمد کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ اکاؤنٹ کی یہ قسم سخت اسپریڈ (صفر پوائنٹس سے شروع) اور ٹریڈ کھولنے کے لیے بہت کم کمیشن پیش کرتی ہے۔ ECN کے لیے کم از کم ڈپازٹ $200 ہے۔

ایسی شرائط تجارت کے لیے واقعی منافع بخش ہیں، خاص طور پر اگر بیعانہ زیادہ ہو۔ کمپنی کے سب سے کامیاب تاجر اس اکاؤنٹ کی قسم کا انتخاب کرتے ہیں۔

اگر آپ کسی بھی تجارتی انداز سے لطف اندوز ہونا چاہتے ہیں، خاص طور پر اسکیلپنگ، اور کمیشن کے سائز کی وجہ سے منافع بخش لمحات سے محروم نہیں رہنا چاہتے ہیں تو - ایک ECN اکاؤنٹ کھولیں۔ اس طرح آپ صحیح فیصلے کرنے والے تاجروں کے "کلب" میں شامل ہو جائیں گے۔

کرنسی کے نئے جوڑے

ہم نے میٹا ٹریڈر 4 اثاثوں کی فہرست میں AUD/CAD اور USD/HUF کرنسی کے جوڑے شامل کیے ہیں۔
  • AUD/CAD آسٹریلیائی ڈالر کی کینیڈین ڈالر کے مقابلے میں شرح مبادلہ ہے۔
  • USD/HUF ہنگری فورینٹ کے مقابلے میں امریکی ڈالر کی شرح مبادلہ ہے۔
یہ اثاثے کیوں؟ اتار چڑھاؤ اس کی وجہ ہے۔ ان اثاثوں کی قیمتیں کافی شدت سے تبدیل ہوتی ہیں، جو کہ قلیل مدتی تاجروں کے لیے فائدہ مند ہے۔


MT4+ کے فوائد کو یاد کریں۔

MetaTrader 4 کے اہم فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ اس کے کئی ورژن ہیں جنہیں آپ استعمال کر سکتے ہیں: Windows اور MacOS کے لیے ایک مکمل ایپلیکیشن، ایک ویب ٹرمینل، نیز Android اور iOS کے لیے موبائل ورژن۔

ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ شروع سے ہی پورے ڈیسک ٹاپ ورژن میں مہارت حاصل کریں۔ اس ورژن میں آپ بیک وقت کئی چارٹس کی نگرانی کر سکتے ہیں، نئے اشارے شامل کر سکتے ہیں اور روبوٹ بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

مفید لنکس

MT4 کے فوائد پر ہمارا جائزہ پڑھیں۔

اگر آپ کے کوئی سوالات ہیں تو، FAQ صفحہ پر جائیں ۔
Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!
ایک تبصرہ چھوڑ دو
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!