Olymp Trade پر مثلث پیٹرن کی تجارت کے لیے رہنما۔

 Olymp Trade پر مثلث پیٹرن کی تجارت کے لیے رہنما۔

مثلث تکنیکی تجزیہ کے اوزار ہیں جو کہ Olymp Trade پلیٹ فارم پر تجارت کرتے وقت تسلسل کے نمونوں سے تعلق رکھتے ہیں۔ یہ پیٹرن عام طور پر ایک رجحان کے ساتھ بنتا ہے۔ کسی کو پہچاننا مشکل ہے جب تک کہ آپ اسے نہ کھینچیں۔ مثلث کا نمونہ کھینچنے کے لیے ضروری ہے کہ آپ رجحان کے ساتھ کم از کم 2 اونچائیوں اور 2 کمیوں کی شناخت کریں۔ 2 اونچائیوں کو سیدھی لکیر سے اور 2 نیچے کو سیدھی لکیر سے جوڑیں۔ دونوں لائنوں کو اس وقت تک بڑھا دیں جب تک کہ وہ ایک مثلث بننے سے نہ جڑیں۔

اس گائیڈ میں ، آپ 3 مختلف مثلث کے بارے میں مزید جانیں گے۔ میں آپ کو Olymp Trade پلیٹ فارم پر اپنی ٹریڈنگ میں ان کا استعمال کرنے کا طریقہ بھی سکھاتا ہوں۔

تین مثلث کے نمونے جنہیں آپ کو معلوم ہونا چاہیے۔

مثلث کے نمونوں کی 3 مختلف اقسام ہیں: چڑھتا ہوا مثلث ، اترتا ہوا مثلث اور سڈول مثلث۔

جیسا کہ میں نے پہلے ذکر کیا ہے ، ہر مثلث میں کم از کم 2 اونچائی اور 2 نچلے حصے 2 لائنوں سے منسلک ہونے چاہئیں جو کہ مثلث کی چوٹی پر ایک دوسرے کو کاٹتے ہیں۔

آئیے تینوں مثلث کے نمونوں پر ایک نظر ڈالتے ہیں۔

سڈول مثلث پیٹرن۔

یہ مثلث پیٹرن ایک رینج مارکیٹ میں بنتا ہے۔ بیل اور ریچھ اس بات کا فیصلہ نہیں کر رہے ہیں کہ مارکیٹ کو کس سمت میں جانا چاہیے۔ اگر آپ اونچائیوں اور کمیوں کو جوڑتے ہیں تو ، آپ کو زیادہ تر معلوم ہوگا کہ مثلث زاویہ تقریبا برابر ہیں۔ تاہم ، جب بریک آؤٹ ہوتا ہے ، آپ کو معلوم ہوگا کہ ایک مضبوط رجحان اپنایا گیا ہے۔ مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ اکثر اوقات ، بریک آؤٹ موجودہ رجحان کی سمت میں ہوتا ہے۔

تو آپ پوزیشن میں کب داخل ہوتے ہیں؟ فوری طور پر بریک آؤٹ ہوتا ہے ، نئے رجحان کے ساتھ تجارت کریں۔

Olymp Trade پلیٹ فارم پر EUR/USD کے لیے 5 منٹ کے وقفے والی موم بتیوں پر توازن مثلث کا نمونہ۔

Olymp Trade پر مثلث پیٹرن کی تجارت کے لیے رہنما۔
Olymp Trade پر توازن مثلث کا نمونہ۔

اس تصویر کا استعمال کرتے ہوئے ، آپ آسانی سے فروخت کی پوزیشن درج کر سکتے ہیں جو 15 منٹ یا اس سے زیادہ رہتی ہے۔

چڑھتے ہوئے مثلث کا نمونہ۔

یہ ایک مثلث مثلث ہے جو عام طور پر ایک اپ ٹرینڈ میں بنتا ہے۔ نچلے حصے ایک ٹرینڈ لائن سے جڑے ہوئے ہیں۔ تاہم ، اونچائی ایک افقی لائن (مزاحمت) سے منسلک ہوتی ہے جو اونچائیوں کو چھوتی ہے۔ ذیل کی تصویر میں مثلث کی تشکیل دیکھیں۔ جب یہ پیٹرن بنتا ہے ، اس کا بہت زیادہ امکان ہے کہ اپ ٹرینڈ جاری رہے گا۔

تو بہترین انٹری پوائنٹ کیا ہے؟ ٹھیک ہے جہاں مزاحمت کی سطح سے بریک آؤٹ ہوتا ہے۔ اس مقام پر ، آپ کو خریدنے کی پوزیشن درج کرنی چاہئے جو 15 منٹ یا اس سے زیادہ رہتی ہے۔

Olymp Trade پر مثلث پیٹرن کی تجارت کے لیے رہنما۔
Olymp Trade پر چڑھتے ہوئے مثلث کا نمونہ۔


Olymp Trade پر اترتے ہوئے مثلث کا نمونہ۔

اترتے ہوئے مثلث کا نمونہ نیچے کے رجحان کے ساتھ بنتا ہے۔ اسے کھینچنے کے لیے قیمتوں کی بلندیوں کو ایک ٹرینڈ لائن سے جوڑیں۔ نچلے حصے بھی جڑے ہوئے ہیں لیکن اس بار ایک افقی لکیر ہے جو سپورٹ بناتی ہے۔

بہترین ٹریڈ انٹری پوائنٹ وہ جگہ ہے جہاں قیمت ڈاون ٹرینڈ کو دوبارہ شروع کرنے والی سپورٹ کو توڑ دیتی ہے۔ یہاں ، آپ کو 15 منٹ یا اس سے زیادہ دیر تک فروخت کی پوزیشن میں داخل ہونا چاہیے۔

Olymp Trade پر مثلث پیٹرن کی تجارت کے لیے رہنما۔
Olymp Trade پر اترتے ہوئے مثلث کا نمونہ۔

Olymp Trade پر مثلث کے نمونوں کی تجارت کے لیے نکات۔

مثلث کے نمونے رجحانات کے تسلسل کے نمونے ہیں۔ جب یہ پیٹرن بنتا ہے ، اس کا بہت زیادہ امکان ہے کہ یہ رجحان اسی سمت میں جاری رہے گا۔ آپ کا بنیادی مقصد اس نقطہ کی نشاندہی کرنا ہے جہاں قیمتیں پھوٹیں گی اور رجحان بنانا شروع کردیں گی۔

مثلث کے نمونے بہترین کام کرتے ہیں جب آپ طویل وقت کے وقفوں کے ساتھ کام کر رہے ہوں۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ موم بتیاں استعمال کریں جو 5 منٹ یا اس سے زیادہ چلیں۔ آپ کے چارٹ میں 30 منٹ یا اس سے زیادہ کا طویل فریم بھی ہونا چاہیے۔ اس سے ان نمونوں کی شناخت اور طویل تجارتی عہدوں میں داخل ہونا آسان ہوجاتا ہے۔

مثلث کے نمونے MACD جیسے اشارے کے ساتھ اچھی طرح کام کرتے ہیں۔ زیادہ تر معاملات میں ، آپ کو معلوم ہوگا کہ ایک بار جب بریک آؤٹ ہوتا ہے ، تجارتی حجم بڑھ جاتا ہے اور 2 MACD لائنیں الگ ہوجاتی ہیں۔ یہ نئے رجحان کی تصدیق کرتا ہے۔ نیچے دی گئی تصویر پر ایک نظر ڈالیں۔

Olymp Trade پر مثلث پیٹرن کی تجارت کے لیے رہنما۔
اترتے ہوئے مثلث کا نمونہ MACD اشارے کے ساتھ استعمال ہوتا ہے۔

اب جب آپ نے تین مثلث کے نمونوں کو استعمال کرنے کا طریقہ سیکھ لیا ہے ، اپنے Olymp Trade پریکٹس اکاؤنٹ پر جائیں اور ان کو آزمائیں۔ ذیل میں تبصرے کے سیکشن میں اپنے نتائج کا اشتراک کریں۔

Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!