Olymp Trade پر پوشیدہ ڈائیورجن کے ساتھ پل بیکس کی تجارت

 Olymp Trade پر پوشیدہ ڈائیورجن کے ساتھ پل بیکس کی تجارت

تجارتی پوزیشنوں میں داخل ہونے کے لیے اکثر تاجر اپنے بہترین پوائنٹس کی تلاش میں ڈائیورجنس کا استعمال کرتے ہیں۔ یہ کیا ہے، انحراف کی اقسام کیا ہیں اور ان کے ساتھ تجارت کیسے کی جائے؟ ان سوالات کا جواب آج کے مضمون میں دیا جائے گا۔

دو قسم کے اختلاف

ہم انحراف کے بارے میں اس وقت بات کر سکتے ہیں جب بنیادی اثاثہ کی قیمت کی حرکت اور ایک مخصوص آسکیلیٹر کی حرکت میں فرق ہو۔ آپ، مثال کے طور پر، Stochastic Oscillator، Moving Average Convergence Divergence، Relative Strength Index یا Commodity Chanel Index استعمال کر سکتے ہیں۔

فرق کی دو مختلف اقسام ہیں جن میں فرق ہے۔ باقاعدہ انحراف اور پوشیدہ انحراف۔

باقاعدہ انحراف کے بارے میں چند الفاظ

قیمت مسلسل بڑھ رہی ہے۔ یہ کبھی کبھی اونچی اونچائی یا نچلی سطح پیدا کر رہا ہے۔ جب قیمت کے چارٹ پر ایسا ہوتا ہے، لیکن اشارے کی لکیر ایک جیسی نہیں دکھا رہی ہوتی ہے، تو ہم انحراف کے بارے میں بات کر سکتے ہیں۔

قیمت کے عمل اور اشارے کی حرکت میں اتنا فرق اس بات کا اشارہ دیتا ہے کہ موجودہ رجحان کمزور ہوتا ہے اور ہم اس کے الٹ جانے کی توقع کر سکتے ہیں۔

تاہم، یہ عین وقت پر گرفت کرنا مشکل ہے کہ یہ کب ہو سکتا ہے۔ لہذا اضافی ٹولز جیسے ٹرینڈ لائنز یا کینڈل سٹک اور چارٹ پیٹرن استعمال کرنا اچھا خیال ہوسکتا ہے۔

تیزی اور مندی کا فرق

کلاسک ڈائیورجن یا تو تیزی (مثبت) یا بیئرش (منفی) ہو سکتا ہے۔ ذیل میں آپ USDJPY پر کلاسک بیئرش ڈائیورجن کی ایک بہترین مثال دیکھ سکتے ہیں۔

Olymp Trade پر پوشیدہ ڈائیورجن کے ساتھ پل بیکس کی تجارت
USDJPY چارٹ پر اوپر کے رجحان میں معمول کا فرق

تیزی کا انحراف نیچے کے رجحان کے دوران ظاہر ہوتا ہے۔ قیمت کم کمیاں پیدا کرتی ہے لیکن آسکیلیٹر اسی عمل کی تصدیق نہیں کرتا ہے۔ اس کے بجائے یہ اونچی نیچی یا ڈبل ​​یا ٹرپل بوٹمز بناتا ہے۔ مؤخر الذکر اعلی کم سے کم اہم ہے اور اکثر اس وقت ہوتا ہے جب آپ Stochastic Oscillator یا RSI استعمال کر رہے ہوتے ہیں۔

جب قیمت اوپر کے رجحان میں ہوتی ہے تو مندی یا منفی ڈائیورجن ظاہر ہوتا ہے۔ قیمت کے ایکشن سے زیادہ اونچائیاں ہیں جن کی تصدیق اشارے کی حرکت سے نہیں ہوتی ہے۔ آسکیلیٹر کم اونچائی یا ڈبل ​​یا ٹرپل ٹاپ بنا سکتا ہے۔

پوشیدہ اختلاف کیا ہے؟

ہم کہہ سکتے ہیں کہ ایک پوشیدہ انحراف اس وقت ہوتا ہے جب دوغلی اشارے کم کم یا زیادہ اونچی شکل اختیار کرتا ہے اور قیمت کا عمل ایسا نہیں لگتا ہے۔

Olymp Trade پر پوشیدہ ڈائیورجن کے ساتھ پل بیکس کی تجارت
کلاسک (بائیں) اور پوشیدہ انحراف (دائیں)

ایسی صورت حال اس وقت ہو سکتی ہے جب قیمت مستحکم ہو رہی ہو یا موجودہ رجحان کے اندر اصلاح کر رہی ہو۔ یہ معلومات فراہم کرتا ہے کہ رجحان غالباً پچھلی سمت میں جاری رہے گا اور جیسا کہ اس طرح کا چھپا ہوا انحراف ایک تسلسل کا نمونہ ہے۔ لہذا آپ ایک رجحان کے ساتھ تجارت کرنے کے لیے پوشیدہ تفاوت کا استعمال کر سکتے ہیں۔ پوشیدہ انحراف کے ساتھ پل بیکس کی شناخت کرنا آسان ہے۔

تیزی اور مندی کا فرق

پوشیدہ انحراف، کلاسک کی طرح، دو قسموں کا ہوتا ہے۔ ایک تیزی کا انحراف اور دوسرا بیئرش۔

تیزی کا انحراف اوپر کے رجحان کے دوران ظاہر ہوتا ہے جب اشارے کم نچلی سطح پیدا کرتا ہے اور قیمت ایک جیسی نہیں ہوتی ہے۔ یہ اشارہ کرتا ہے کہ قیمت استحکام یا اصلاح کے مرحلے میں ہے اور رجحان کی سمت جلد ہی جاری رہے گی۔

Olymp Trade پر پوشیدہ ڈائیورجن کے ساتھ پل بیکس کی تجارت
EURJPY چارٹ پر بڑھتے ہوئے رجحان میں تیزی کا پوشیدہ انحراف

مندی کا انحراف نیچے کے رجحان کے دوران ہوسکتا ہے۔ آسکیلیٹر زیادہ اونچائی دکھاتا ہے اور قیمت کا عمل نہیں ہوتا ہے۔ کمی کا رجحان جلد ہی جاری رہنے کی توقع ہے۔

Olymp Trade پر پوشیدہ ڈائیورجن کے ساتھ پل بیکس کی تجارت
AUDUSD چارٹ پر نیچے کے رجحان میں بیئرش پوشیدہ ڈائیورجن

اولمپک تجارتی پلیٹ فارم پر اختلاف کے ساتھ تجارت

اختلاف خود تجارتی پوزیشن میں داخل ہونے کے لیے مضبوط اشارے نہیں دیتے ہیں۔ اس کے باوجود، وہ قیمت کی مستقبل کی سمت کے بارے میں اہم معلومات دیتے ہیں۔ ایک باقاعدہ انحراف رجحان کے الٹ جانے کی پیشین گوئی کرتا ہے جبکہ پوشیدہ انحراف رجحان کے تسلسل کی پیش گوئی کرتا ہے۔

آپ کو اپنے لین دین کے لیے بہترین انٹری پوائنٹ کی تصدیق کرنے کے لیے ایک اضافی تکنیک استعمال کرنے کی ضرورت ہوگی۔ یہ ٹرینڈ لائن، موونگ ایوریجز کراس اوور یا کچھ کینڈل سٹک پیٹرن کی طرح آسان ہوسکتا ہے۔ آپ تجارتی لفافوں یا بولنگر بینڈز کے ساتھ اختلاف کو بھی جوڑ سکتے ہیں۔

ریزسٹنس ٹرینڈ لائن کے قریب بیئرش ڈائیورجنس زیادہ معنی خیز ہو جاتا ہے اور جب اپ ٹرینڈ کے دوران بیئرش ریورسل پیٹرن ظاہر ہوتا ہے۔

سپورٹ ٹرینڈ لائن کے قریب تیزی کا انحراف زیادہ اہم ہوتا ہے اور جب ڈاؤن ٹرینڈ کے دوران تیزی کا الٹ پیٹرن ظاہر ہوتا ہے۔

خلاصہ

انحراف قیمت کی حرکت اور دوغلی اشارے میں فرق ہے۔ جب ایک گر رہا ہے یا بڑھ رہا ہے اور دوسرا نہیں ہے، تو یہ اختلاف ہے۔

اختلاف کی دو قسمیں ہیں، باقاعدہ اور پوشیدہ۔ پہلے والے رجحان کی سمت میں ممکنہ تبدیلی کے بارے میں مطلع کرتے ہیں۔ چھپے ہوئے اختلاف اس بات کا اشارہ دیتے ہیں کہ رجحان غالباً اصلاح یا مختصر استحکام کے بعد اپنا راستہ اختیار کرے گا۔

دونوں قسمیں تیزی یا مندی کی ہو سکتی ہیں، اس پر منحصر ہے کہ آیا وہ ڈاؤن ٹرینڈ کے دوران واقع ہوتی ہیں یا اپ ٹرینڈ کے دوران۔

اپنا انٹری پوائنٹ حاصل کرنے کے لیے ایک اضافی ٹول استعمال کریں۔

مفت اولمپک ٹریڈ ڈیمو اکاؤنٹ میں اختلاف کو پکڑنے کی مشق کریں۔ اگر آپ حقیقی تجارتی اکاؤنٹ میں منافع کمانا چاہتے ہیں تو آپ کو اچھی طرح سے تیار اور پر اعتماد ہونے کی ضرورت ہے۔

کیا آپ نے کبھی اختلاف کے ساتھ تجارت کی ہے؟ کیا آپ قیمت چارٹ پر دونوں اقسام کو پہچان سکتے ہیں؟ ہمیں تبصرے کے سیکشن میں بتائیں جو آپ کو سائٹ کے نیچے مل جائے گا۔

Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!