Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔

 Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔


"فکسڈ ٹائم ٹریڈز" کیا ہیں؟

فکسڈ ٹائم ٹریڈز (فکسڈ ٹائم ، ایف ٹی ٹی) اولمپک ٹریڈ پلیٹ فارم پر دستیاب تجارتی طریقوں میں سے ایک ہے۔ اس موڈ میں ، آپ محدود مدت کے لیے تجارت کرتے ہیں اور کرنسی ، اسٹاک اور دیگر اثاثوں کی قیمتوں میں نقل و حرکت کے بارے میں درست پیش گوئی کے لیے واپسی کی مقررہ شرح وصول کرتے ہیں۔

فکسڈ ٹائم موڈ میں ٹریڈنگ مالیاتی آلات کی قدر میں تبدیلی پر پیسہ کمانے کا سب سے آسان طریقہ ہے۔ تاہم ، مثبت نتائج حاصل کرنے کے لیے ، آپ کو تربیتی کورس لینے اور اولمپک تجارت پر مفت ڈیمو اکاؤنٹ کے ساتھ مشق کرنے کی ضرورت ہے۔


میں تجارت کیسے کروں؟

1. ٹریڈنگ کے لیے اثاثہ منتخب کریں۔
  • آپ اثاثوں کی فہرست کے ذریعے سکرول کر سکتے ہیں۔ جو اثاثے آپ کو دستیاب ہیں وہ سفید رنگ کے ہیں۔ اس پر ٹریڈ کرنے کے لیے اسسٹ پر کلک کریں۔
  • اثاثے کے آگے کا فیصد اس کے منافع کا تعین کرتا ہے۔ فی صد زیادہ - کامیابی کی صورت میں آپ کا منافع زیادہ۔

تمام تجارت منافع کے ساتھ بند ہوتی ہے جس کی نشاندہی کی گئی تھی جب وہ کھولے گئے تھے۔
Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔
ایک میعاد ختم ہونے کا وقت منتخب کریں

میعاد ختم ہونے کی مدت وہ وقت ہے جس کے بعد تجارت کو مکمل (بند) سمجھا جائے گا اور نتیجہ خود بخود جمع ہو جائے گا۔

فکسڈ ٹائم کے ساتھ ٹریڈ ختم کرتے وقت ، آپ ٹرانزیکشن پر عملدرآمد کے وقت کا آزادانہ طور پر تعین کرتے ہیں۔
Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔
3. وہ رقم مقرر کریں جس پر آپ سرمایہ کاری کرنے جا رہے ہیں۔

کم از کم سرمایہ کاری کی رقم $ 1/1 ہے۔

سٹارٹر سٹیٹس والے تاجر کے لیے زیادہ سے زیادہ تجارتی رقم $ 3،000/. 3،000 ہے۔ ایک اعلی درجے کے تاجر کے لیے ، زیادہ سے زیادہ تجارتی رقم $ 4،000/€ 4،000 ہے۔ ماہر کی حیثیت والے تاجر کے لیے ، زیادہ سے زیادہ تجارتی رقم $ 5،000/€ 5،000 ہے۔

ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ مارکیٹ کو جانچنے اور آرام دہ ہونے کے لیے چھوٹی چھوٹی تجارتوں سے شروع کریں۔
Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔
4. چارٹ پر قیمت کی نقل و حرکت کا تجزیہ کریں اور اپنی پیشن گوئی کریں۔

اپنی پیشن گوئی کے لحاظ سے اوپر (سبز) یا نیچے (سرخ) اختیارات کا انتخاب کریں۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ اثاثوں کی قیمت منتخب مدت کے اختتام تک بڑھ جائے گی تو سبز بٹن دبائیں۔ اگر آپ شرح میں کمی سے منافع کا ارادہ رکھتے ہیں تو سرخ بٹن دبائیں۔
Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔
5. تجارت کے بند ہونے کا انتظار کریں تاکہ معلوم ہو سکے کہ آپ کی پیش گوئی درست تھی یا نہیں۔ اگر یہ تھا تو ، آپ کی سرمایہ کاری کی رقم اور اثاثے سے حاصل ہونے والے منافع کو آپ کے بیلنس میں شامل کیا جائے گا۔ اگر آپ کی پیش گوئی غلط تھی - سرمایہ کاری واپس نہیں کی جائے گی۔

آپ ٹریڈز میں اپنے آرڈر کی پیشرفت کی نگرانی کر سکتے ہیں۔
Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔

زیر التواء احکامات۔

زیر التواء تجارتی طریقہ کار آپ کو تجارت یا تجارت میں تاخیر کے قابل بناتا ہے جب کوئی اثاثہ کسی خاص قیمت تک پہنچ جائے۔ یہ آپ کا آرڈر ہے کہ آپشن خریدیں (بیچیں) جب آپ کے بتائے گئے پیرامیٹرز پورے ہوجائیں۔

زیر التوا آرڈر صرف "کلاسیکی" قسم کے آپشن کے لیے کیا جا سکتا ہے۔ نوٹ کریں کہ واپسی کھلتے ہی لاگو ہوتی ہے۔ یعنی ، آپ کی تجارت اصل واپسی کی بنیاد پر عمل میں لائی جاتی ہے ، نہ کہ منافع کی فیصد کی بنیاد پر جب درخواست بنائی گئی تھی۔


اثاثوں کی قیمت کی بنیاد پر زیر التواء آرڈر بنانا

اثاثہ ، میعاد ختم ہونے کا وقت اور تجارتی رقم منتخب کریں۔ اس قیمت کا تعین کریں جس پر آپ کی تجارت کھلنے والی ہے۔
Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔
پیشن گوئی کریں اوپر یا نیچے۔ اگر آپ کے منتخب کردہ اثاثے کی قیمت مخصوص سطح تک (نیچے) جاتی ہے یا اس سے گزرتی ہے تو آپ کا آرڈر تجارت میں بدل جاتا ہے۔
Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔
نوٹ کریں ، اگر اثاثوں کی قیمت آپ کی مقرر کردہ سطح سے گزر جاتی ہے تو ، تجارت اصل قیمت پر کھل جائے گی۔ مثال کے طور پر ، اثاثوں کی قیمت 1.0000 ہے۔ آپ 1.0001 پر تجارت کھولنا چاہتے ہیں اور ایک درخواست بنانا چاہتے ہیں ، لیکن اگلا اقتباس 1.0002 پر آتا ہے۔ تجارت اصل 1.0002 پر کھلے گی۔
Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔

ایک مخصوص وقت کے لیے زیر التوا آرڈر بنانا
اثاثہ ، میعاد ختم ہونے کا وقت اور تجارتی رقم منتخب کریں۔ وہ وقت مقرر کریں جب آپ کی تجارت کھلنے والی ہے۔ پیشن گوئی کریں اوپر یا نیچے۔ تجارت آپ کے آرڈر میں شناخت کے وقت کھل جائے گی۔
Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔

آرڈر لائف
آپ کی پیش کردہ کوئی بھی آرڈر درخواست ایک ٹریڈنگ سیشن کے لیے موزوں ہے اور 7 دن کے بعد ختم ہو جائے گی۔ آرڈر کھلنے سے پہلے آپ کسی بھی وقت اپنی درخواست منسوخ کر سکتے ہیں اس رقم کو کھونے کے بغیر جو آپ نے اس تجارت پر خرچ کرنے کا ارادہ کیا تھا۔


خودکار آرڈر منسوخی
ایک زیر التواء آرڈر کی درخواست پر عمل درآمد نہیں کیا جا سکتا اگر:

- مخصوص پیرامیٹرز 9:00 PM UTC سے پہلے حاصل نہیں کیے گئے۔

- میعاد ختم ہونے کا وقت تجارتی سیشن کے اختتام تک باقی وقت سے زیادہ ہے

- آپ کے اکاؤنٹ میں ناکافی فنڈز ہیں۔

- ہدف تک پہنچنے پر 20 ٹریڈز پہلے ہی کھول دی گئی تھیں (نمبر سٹارٹر یوزر پروفائل کے لیے درست ہے ، ایڈوانسڈ کے لیے یہ 50 ہے ، اور ایکسپرٹ کے لیے - 100)۔

اگر میعاد ختم ہونے کے وقت آپ کی پیش گوئی درست ثابت ہوتی ہے تو آپ 92٪ تک منافع کمائیں گے۔ بصورت دیگر ، آپ کو نقصان ہوگا۔


کامیابی سے تجارت کیسے کریں؟

اثاثوں کی مستقبل کی مارکیٹ ویلیو کی پیش گوئی کرنے اور اس پر پیسہ کمانے کے لیے تاجر مختلف حکمت عملی استعمال کرتے ہیں۔

ممکنہ حکمت عملی میں سے ایک خبروں کے ساتھ کام کرنا ہے۔ ایک اصول کے طور پر ، یہ beginners کی طرف سے منتخب کیا جاتا ہے.

اعلی درجے کے تاجر کئی عوامل کو مدنظر رکھتے ہیں ، اشارے استعمال کرتے ہیں ، رجحانات کی پیش گوئی کرنا جانتے ہیں۔

تاہم ، یہاں تک کہ پیشہ ور افراد بھی تجارت ہار رہے ہیں۔ خوف ، غیر یقینی صورتحال ، صبر کی کمی یا زیادہ کمانے کی خواہش تجربہ کار تاجروں کو بھی نقصان پہنچاتی ہے۔ رسک مینجمنٹ کے سادہ اصول جذبات کو قابو میں رکھنے میں مدد کرتے ہیں۔


تجارتی حکمت عملی کے لیے تکنیکی اور بنیادی تجزیہ۔

بہت ساری تجارتی حکمت عملی ہیں ، لیکن انہیں دو اقسام میں تقسیم کیا جاسکتا ہے ، جو اثاثہ کی قیمت کی پیشن گوئی کرنے کے نقطہ نظر سے مختلف ہیں۔ یہ تکنیکی یا بنیادی تجزیہ ہو سکتا ہے۔

تکنیکی تجزیہ پر مبنی حکمت عملی کے معاملے میں ، تاجر مارکیٹ پیٹرن کی شناخت کرتا ہے۔ اس مقصد کے لیے ، گرافیکل تعمیرات ، اعداد و شمار اور تکنیکی تجزیہ کے اشارے نیز موم بتی کے نمونے استعمال کیے جاتے ہیں۔ اس طرح کی حکمت عملی عام طور پر تجارت کو کھولنے اور بند کرنے ، نقصان اور منافع کی حد مقرر کرنے (نقصان کو روکنے اور منافع کے احکامات لینے) کے لیے سخت قوانین کو ظاہر کرتی ہے۔

تکنیکی تجزیہ کے برعکس ، بنیادی تجزیہ "دستی طور پر" کیا جاتا ہے۔ تاجر لین دین کے انتخاب کے لیے اپنے اصول اور معیار تیار کرتا ہے ، اور مارکیٹ میکانزم کے تجزیے ، قومی کرنسیوں کی شرح تبادلہ ، معاشی خبروں ، آمدنی میں اضافے اور کسی اثاثے کے منافع کی بنیاد پر فیصلہ کرتا ہے۔ تجزیہ کا یہ طریقہ زیادہ تجربہ کار کھلاڑی استعمال کرتے ہیں۔


آپ کو تجارتی حکمت عملی کی ضرورت کیوں ہے

مالیاتی منڈیوں میں حکمت عملی کے بغیر تجارت کرنا ایک اندھا کھیل ہے: آج خوش قسمت ہے ، کل نہیں ہے۔ زیادہ تر تاجر جن کے پاس عمل کا کوئی خاص منصوبہ نہیں ہے وہ چند ناکام تجارتوں کے بعد تجارت ترک کر رہے ہیں - وہ صرف یہ نہیں سمجھتے کہ منافع کیسے کمایا جائے۔

تجارت میں داخل ہونے اور باہر نکلنے کے واضح اصولوں کے نظام کے بغیر ، ایک تاجر آسانی سے غیر معقول فیصلہ کرسکتا ہے۔ مارکیٹ کی خبریں ، تجاویز ، دوست اور ماہرین ، یہاں تک کہ چاند کا مرحلہ - جی ہاں ، ایسے مطالعے ہیں جو زمین سے متعلق چاند کی پوزیشن کو اثاثوں کی نقل و حرکت کے چکر سے جوڑتے ہیں - تاجر کو غلطیاں کرنے یا شروع کرنے کا سبب بن سکتا ہے بہت زیادہ لین دین


تجارتی حکمت عملی کے ساتھ کام کرنے کے فوائد

Olymp Trade پر تجارت کیسے کریں۔
حکمت عملی تجارت سے جذبات کو ہٹاتی ہے ، مثال کے طور پر ، لالچ ، جس کی وجہ سے تاجر بہت زیادہ پیسہ خرچ کرنا شروع کردیتے ہیں یا معمول سے زیادہ عہدے کھولنے لگتے ہیں۔ مارکیٹ میں تبدیلی گھبراہٹ کا باعث بن سکتی ہے ، اور اس صورت میں ، تاجر کے پاس کارروائی کا تیار منصوبہ ہونا چاہیے۔

اس کے علاوہ ، حکمت عملی کا استعمال ان کی کارکردگی کو ماپنے اور بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اگر ٹریڈنگ افراتفری کا شکار ہے تو ، وہی غلطیاں کرنے کا خطرہ ہے۔ لہذا ، تجارتی منصوبے کے اعدادوشمار کو جمع کرنا اور اس کا تجزیہ کرنا ضروری ہے تاکہ اسے بہتر بنایا جا سکے اور منافع میں اضافہ کیا جا سکے۔

یہ بات قابل غور ہے کہ آپ کو مکمل طور پر تجارتی حکمت عملی پر انحصار کرنے کی ضرورت نہیں ہے - معلومات کو چیک کرنا ہمیشہ ضروری ہے۔ مارکیٹ کے ماضی کے اعداد و شمار کی بنیاد پر یہ حکمت عملی اچھی طرح کام کر سکتی ہے ، لیکن یہ حقیقی وقت میں کامیابی کی ضمانت نہیں دیتی۔

اکثر پوچھے جانے والے سوالات (FAQ)


کیا مجھے اپنے کمپیوٹر پر کوئی ٹریڈنگ سافٹ ویئر انسٹال کرنے کی ضرورت ہے؟

اکاؤنٹ بنانے کے فورا You بعد ہی آپ ویب ورژن میں ہمارے آن لائن پلیٹ فارم پر تجارت کر سکتے ہیں۔ نیا سافٹ وئیر انسٹال کرنے کی ضرورت نہیں ہے ، حالانکہ مفت موبائل اور ڈیسک ٹاپ ایپس تمام تاجروں کے لیے دستیاب ہیں۔

کیا میں پلیٹ فارم پر تجارت کرتے وقت روبوٹ استعمال کر سکتا ہوں؟

ایک روبوٹ کچھ خاص سافٹ وئیر ہوتا ہے جو اثاثوں پر خود بخود تجارت کرنے کے قابل بناتا ہے۔ ہمارا پلیٹ فارم لوگوں (تاجروں) کے استعمال کے لیے بنایا گیا ہے۔ لہذا پلیٹ فارم پر ٹریڈنگ روبوٹ کا استعمال ممنوع ہے۔

سروس معاہدے کی شق 8.3 کے مطابق ، ٹریڈنگ روبوٹ یا اسی طرح کے تجارتی طریقوں کا استعمال جو ایمانداری ، وشوسنییتا اور انصاف کے اصولوں کی خلاف ورزی کرتے ہیں ، سروس معاہدے کی خلاف ورزی ہے۔

پلیٹ فارم لوڈ کرتے وقت اگر سسٹم میں خرابی ہو جائے تو مجھے کیا کرنا چاہیے؟

جب سسٹم کی غلطیاں ہوتی ہیں ، ہم آپ کے کیشے اور کوکیز کو صاف کرنے کی تجویز کرتے ہیں۔ آپ کو یہ بھی یقینی بنانا چاہیے کہ آپ ویب براؤزر کا تازہ ترین ورژن استعمال کر رہے ہیں۔ اگر آپ یہ اقدامات کرتے ہیں لیکن پھر بھی غلطی ہوتی ہے تو ہماری سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔

پلیٹ فارم لوڈ نہیں ہوتا۔

اسے کسی اور براؤزر میں کھولنے کی کوشش کریں۔ ہم تازہ ترین گوگل کروم استعمال کرنے کی تجویز کرتے ہیں۔

اگر آپ کا مقام بلیک لسٹ ہے تو سسٹم آپ کو ٹریڈنگ پلیٹ فارم میں لاگ ان نہیں ہونے دے گا۔

شاید ، کوئی غیر متوقع تکنیکی مسئلہ ہے۔ ہمارے سپورٹ کنسلٹنٹس اس کو حل کرنے میں آپ کی مدد کریں گے۔


ایک تجارت فوری طور پر کیوں نہیں کھلتی؟

ہمارے لیکویڈیٹی فراہم کرنے والوں کے سرورز سے ڈیٹا حاصل کرنے میں چند سیکنڈ لگتے ہیں۔ ایک اصول کے طور پر ، نئی تجارت کھولنے کے عمل میں 4 سیکنڈ لگتے ہیں۔

میں اپنے ٹریڈز کی تاریخ کیسے دیکھ سکتا ہوں؟

آپ کے حالیہ تجارت کے بارے میں تمام معلومات "ٹریڈز" سیکشن میں دستیاب ہیں۔ آپ سیکشن کے ذریعے اپنے تمام ٹریڈز کی ہسٹری کو اسی نام کے ساتھ اپنے صارف اکاؤنٹ تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

تجارتی شرائط کا انتخاب

اثاثہ چارٹ کے آگے ایک تجارتی حالات کا مینو ہے۔ تجارت کھولنے کے لیے ، آپ کو منتخب کرنے کی ضرورت ہے:

- تجارتی رقم۔ ممکنہ منافع کی رقم منتخب کردہ قیمت پر منحصر ہے۔

- تجارت کا دورانیہ۔ آپ ٹریڈ بند ہونے پر صحیح وقت مقرر کر سکتے ہیں (مثال کے طور پر 12:55) یا صرف ٹریڈ کا دورانیہ مقرر کریں (مثال کے طور پر 12 منٹ)۔
Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!