Olymp Trade کے ساتھ فاریکس ٹریڈر بننے کے لئے اپنے ٹریڈنگ کی حوصلہ افزائی کو کس طرح برقرار رکھیں

 Olymp Trade کے ساتھ فاریکس ٹریڈر بننے کے لئے اپنے ٹریڈنگ کی حوصلہ افزائی کو کس طرح برقرار رکھیں
ہماری مدد کی خدمت کو ایک پیغام ملا: "ہیلو۔ براہ کرم میرا اکاؤنٹ حذف کریں۔ اب میں اس تناؤ کا مقابلہ نہیں کرسکتا۔ میں تجارت کرکے پیسہ کمانا نہیں چاہتا! "

کمپنی کے نمائندے نے اس شخص سے رابطہ کیا ، اور معلوم ہوا کہ وہ در حقیقت ایک بہترین تاجر تھا۔ صرف پچھلے دو ہفتوں میں بے فائدہ ہوا ، اور اس مقام تک اکاؤنٹ کی پیداوار میں 3.5 ماہ تک تیزی سے اضافہ ہوا تھا۔

مستقل منافع لینے والی ملازمت چھوڑنے کی اس کی خواہش کو کیوں محسوس ہوا؟ یہ ہمارے مؤکل کی کہانی ہے ، جسے ہم اس کی اجازت سے شائع کرتے ہیں۔

حقیقی اہداف طے کریں

بہت سے تاجر ، خاص طور پر ابتدائی ، ایک چیز چاہتے ہیں: جتنی جلدی ممکن ہو مالیاتی منڈیوں میں پیسہ کمانا شروع کریں۔ وہ مشکلات کا مشکل سے تصور کرتے ہیں ، لیکن انہوں نے امکانات کے بارے میں سنا ہے۔ وہ پیسہ کمانے کے طریقہ کار کے بطور تجارتی پلیٹ فارم لیتے ہیں۔

کیا آپ خود کو پہچانتے ہو؟ کیا آپ یہ سمجھتے ہیں کہ آپ "بہت حوصلہ افزا تاجر" نہیں ہیں؟ اس کے بعد سب سے اہم نقطہ پر واپس جائیں ، جو مقصد کی تشکیل ہے۔

اگر پیسہ کمانے کا معاملہ دوسرے افراد کے مقابلے میں زیادہ اہم ہے تو ، اس مقصد کو تفصیل سے لکھیں ، رقم کی نشاندہی کریں اور وقت کا تعین کریں۔ اس منصوبے کو زیادہ سے زیادہ قابل اعتبار بنائیں۔ کم سے کم رقم سے شروع کریں۔

یہاں تک کہ کمائی کے اہداف کے لحاظ سے سب سے چھوٹی بھی آپ کو پوری طرح خوشی بخشے گی اور محرک کی سطح کو بڑھا دے گی۔ اگر ہم مشابہت کھینچتے ہیں تو ، کاموں کی تکمیل تعریف کے مترادف ہے۔
 

"میں ہار کر تھک گیا ہوں"

“میں نے کام پر تجارت کے بارے میں سیکھا۔ ساتھی نے فخر کیا کہ وہ امریکی انٹرنیٹ کمپنیوں کے حصص کی نمو پر کس طرح کما سکتا ہے۔ اور میں خود بھی ایسا ہی کچھ کرنے کی کوشش کرنا چاہتا تھا۔

میں بیکار خطرہ مولنا پسند نہیں کرتا ، لہذا میں نے ٹریڈنگ کے موقع پر پہلے سے دستیاب تمام لٹریچر کا مطالعہ کرنے کا فیصلہ کیا۔ میں ایک ہفتہ میں ایک یا دو کتابیں پڑھتا ہوں۔ مجھے ویبینار میں پڑھنا اور ایک سرپرست کی تجارت دیکھنا بھی پسند تھا۔ عام طور پر ، ایک مہینے کے بعد میں نے ڈیمو اکاؤنٹ پر ٹریڈنگ ختم کی اور اصلی ٹریڈنگ پر عمل کرنا شروع کیا۔

سب کچھ بہت اچھا تھا۔ کام نے مجھے بازار دیکھنے سے نہیں روکا ، لہذا میں ہمیشہ اپنے اکاؤنٹ کی حالت اور اپنے لین دین کو جانتا ہوں۔ تاہم ، میں پچھلے دو ہفتوں سے ہار رہا ہوں۔

نقصانات میں نے جو کمایا اس کا تقریبا to تین چوتھائی حصص تھا۔ میں ہار کر تھک گیا ہوں ، میں اب چارٹ کو نہیں دیکھ سکتا ، کیونکہ مجھے اپنی آنکھوں کے سامنے ناکام لین دین نظر آتا ہے۔


حوصلہ افزائی اور کامیابی

صورتحال غیر معمولی ہے ، لیکن پھر بھی عام ہے۔ ایک تاجر نے سیکھنے میں کافی وقت صرف کیا تھا ، پھر وہ 3 مہینوں سے اپنی موثر حکمت عملی اور نظم و ضبط کے نتائج سے لطف اندوز ہو رہا تھا۔ لیکن بے ضابطگی کی نشانی پر ، اس کی حوصلہ افزائی کی سطح صفر پر گر گئی۔

زبردست ذاتی خصوصیات نے ہمارے تاجر کو ابتدائی دن سے ہی لفظی طور پر پیسہ کمانے کی اجازت دی۔ تاہم ، بدنصیب اس جگہ سے ظاہر ہوئی جہاں سے اسے توقع نہیں تھی ، یعنی اندر سے۔

حوصلہ افزائی کے ساتھ کام کرنے میں ناکامی نے اسے تقریبا توڑ دیا ہے۔

حوصلہ افزائی کامیابی کے اڈوں میں سے ایک ہے۔ آپ اتفاق کریں گے کہ کوئی تجارت کی گہری خواہش کے بغیر کامیاب نہیں ہوسکتا۔ بہر حال ، آپ میں سے بہت سے لوگوں نے دیکھا ہے کہ خراب موڈ اکثر منفی نتیجہ کی طرف جاتا ہے۔

حوصلہ افزا تاجر کام کا شوق رکھتا ہے۔ اسے اپنا مقصد معلوم ہے ، وہ غلطیاں کرنے سے نہیں ڈرتا اور ان کو تسلیم کرنے کے لئے تیار ہے۔ تاہم ، ایک سوال ہے: حوصلہ افزائی کی سطح کو کیسے مستحکم رکھیں؟ تاجروں کے جلائے جانے کی بنیادی وجوہات کیا ہیں؟
 

پیشہ ورانہ جلن

ایک غیر تربیت یافتہ تاجر کو جذباتی جلدی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ جو لوگ ایک لمبے عرصے سے ایک ہی جگہ پر کام کر رہے ہیں ، انہیں اس صورتحال کو بخوبی جاننا چاہئے۔

جلدی سے زیادہ تر جذباتی بازی کے حالات میں تاجر کے انتظار میں رہتا ہے۔ مثال کے طور پر ، تجارتی سیشن کے ایک گھنٹہ کے اندر ، آپ کھوپڑی کے 10 کامیاب تجارت اور اسی قدر نقصان اٹھانے والے تجارت سے مایوسی کا تجربہ کرسکتے ہیں۔

ایسے حالات سے بچنے کی کوشش کریں۔ تاہم ، اگر آپ اس طرح کے شیطانی دائرے میں ہیں تو ، بہتر طریقہ یہ ہوگا کہ تجارت میں رُک جائیں ، اچھی نیند آئے اور پر سکون کچھ کریں جیسے کتابیں پڑھنا یا ٹی وی شو دیکھنا (مالی موضوعات پر نہیں)۔

جذباتی مشکلات کی نوعیت کافی مختلف ہے۔ لہذا ، ہم ہمیشہ ان کے ساتھ ایک ساتھ نمٹنے کے قابل نہیں ہوتے ہیں۔ لیکن مایوس نہ ہوں ، کیوں کہ کم سے کم فتح بھی آپ کو مضبوط بناتی ہے اور پچھلے منفی تجربات کو بے اثر کردیتا ہے۔


ملازمت کے طور پر تجارت

اگلی سفارش یہ ہے کہ آپ جو کرتے ہو اس کا احترام کریں۔ تاجروں ، لوگوں کی اکثریت کے برعکس ، خطرات کے ساتھ کام کرنا چاہئے۔ یاد رکھیں کہ کسی بھی وقت آپ کو مارکیٹ کو $ 1000 کے منافع میں 10 ڈالر دینے کے لئے تیار رہنے کی ضرورت ہوگی۔

کرہ ارض کے زیادہ تر لوگ ایسی قسموں میں نہیں سوچتے ہیں۔ آپ کیا کرتے ہیں اس پر فخر کریں۔

یہ ترش محسوس ہوسکتا ہے ، لیکن زیادہ سے زیادہ دوسرے تاجروں کے ساتھ بات چیت کرنے کی کوشش کریں۔ برادری کا حصہ بننا کسی خفیہ معاشرے کے ممبر کی حیثیت رکھنے کے مترادف ہے۔ حوصلہ افزائی کے ل you آپ کامیاب تاجر کا لیکچر بھی دیکھ سکتے ہیں یا ویبنار میں بھی جاسکتے ہیں۔ ایک ہی وقت میں اپنے آپ کو نئی تجارتی طرزوں میں غرق کرنے کی کوشش کریں۔

حکمت عملی کو تبدیل کرنا کسی تاجر کے لئے راحت زون چھوڑنے کے مترادف ہے۔ یہ ایک قسم کا پیشہ ور تناؤ ہے (اگر اس سے مالی خطرات پیدا نہیں ہوتے ہیں) جو آپ کو پٹری پر واپس لے سکتا ہے۔

_

اور اس تاجر کا کیا ہوگا جس کی کہانی کو ہم نے اپنے مضمون پر مبنی ہے؟ وہ ٹھیک ہے ، اس نے ایک ہفتہ کی چھٹی لی اور تجارت میں واپس آگیا۔ اور اب جب وہ جانتا ہے کہ کامیابی کا کوئی آسان راستہ نہیں ہے تو ، نقصانات کے بارے میں اس کا رویہ بہت آسان ہے۔
Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!