Olymp Trade پر کریپٹو تجارت کیسے کریں؟ اپنی کریپٹوکرینسی خریدنا اور اسٹور کرنا

 Olymp Trade پر کریپٹو تجارت کیسے کریں؟ اپنی کریپٹوکرینسی خریدنا اور اسٹور کرنا
ماضی میں کریپٹو کرنسیاں بہت مشہور نہیں تھیں۔ کسی کو کچھ سال پہلے تک ان کے بارے میں معلوم نہیں تھا۔ لیکن کسی موقع پر ، ان کا وجود روشنی میں آیا اور مالی دنیا کو فتح کر لیا۔ آج کل ، کریپٹو کارنسیس مارکیٹ کی مارکیٹ کیپٹلائزیشن کی قیمت لاکھوں ڈالر ہے۔

آج بہت سارے لوگ بائننس ، مائن جیسی ویب سائٹوں پر کریپٹو کرنسیوں کا کاروبار کرتے ہیں اور انہیں کچھ سال پہلے کی نسبت زیادہ آسانی سے ٹرانسفر کرتے ہیں۔ کرپٹوز میں ایک اہم رہنما بٹ کوائن ہے ، جس کی ترقی 2009 سے جاری رہ سکتی ہے۔

آپ کو آج کی مارکیٹ میں بہت سی مختلف کریپٹو کرنسی دستیاب ہوں گی۔ ان میں سے جو چیزیں مشترک ہیں وہ یہ ہے کہ ان کے نیٹ ورک بلاکچین ٹکنالوجی پر مبنی ہیں۔ اس طرح کی ٹیکنالوجی نیٹ ورک کے اتفاق رائے کے بغیر پسماندہ تبدیلی کے خلاف ڈھال ہے۔

ایک اور چیز جو کریپٹو میں عام ہے وہ یہ ہے کہ ہر کوئی ان کو عالمی سطح پر خریداریوں ، ادائیگیوں ، قیاس آرائوں ، کان کنی اور کسی بھی دوسرے تجارتی لین دین کے ل to استعمال کرسکتا ہے۔

کریپٹو کرنسیوں کی اہم خصوصیت ڈیجیٹل ہے۔ کریپٹو خریدنے کے ل you آپ فلیٹ کرنسیوں کا استعمال کرسکتے ہیں۔ اولمپک ٹریڈ نے کرپٹو ٹریڈنگ کو فروغ دینے میں لوگوں کی مدد کے لئے بہت کچھ کیا ہے اور پلیٹ فارم پر بہت سارے کرپٹو دستیاب ہیں۔


اولمپک تجارتی پلیٹ فارم میں تجارتی کریپٹو

کریپٹوکرنسی ، خاص طور پر بٹ کوائن ، خبروں میں بہت زیادہ توجہ مبذول کرلیتا ہے اور یقینی طور پر دنیا بھر میں سرمایہ کاروں کے لئے ایک دلچسپ اور اب بھی ترقی پذیر نئی مارکیٹ بن گیا ہے۔
Olymp Tradeپر کریپٹو تجارت کیسے کریں؟ اپنی کریپٹوکرینسی خریدنا اور اسٹور کرنا
بٹ کوائن کی اتار چڑھاؤ کے باوجود ، 2019 کے بعد سے current 3،000 کی سطح سے اس کی موجودہ قیمت کی سطح تک increased 14،000 کے لگ بھگ اضافہ ہوا ہے جیسا کہ مذکورہ ہفتہ کے چارٹ میں دکھایا گیا ہے۔ کرپٹو کی پہلی کرنسی انتہائی لچکدار ثابت ہوئی ہے۔

اگر آپ اس جدید ڈیجیٹل کرنسی میں دلچسپی رکھتے ہیں لیکن اگر آپ کو یہ معلوم نہیں ہے کہ آپ کو کس طرح اور یہاں تک کہ سرمایہ کاری کرنی چاہئے تو ، یہ گائیڈ آپ کو اس بات کی رفتار بڑھانے میں مدد فراہم کرے گا کہ کریپٹورکینسی کیا ہے ، اسے خریدنے اور فروخت کرنے کا طریقہ ہے ، اور اس سے کیسے پیسہ کمایا جاسکتا ہے۔ .

ایک چیز کو یقینی طور پر دھیان میں رکھنا ہے کہ جب تجارت کی بات ہوتی ہے تو بہت سے اثاثوں جیسی کرپٹو کرنسیوں میں ان کی upside اور downside ہوتی ہے لہذا گائیڈ بھی ان امور پر تبادلہ خیال کرے گا اور یہ کہ کس طرح کرپٹو پیش کرتا ہے اس میں سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھائے۔


اولمپک تجارت میں کریپٹو کرنسیوں کے تجارت سے فائدہ

ذیل میں آپ کو اولمپک ٹریڈ پلیٹ فارم کے استعمال کے دیگر فوائد ملیں گے:
  • صارف دوست انٹرفیس ، یہاں تک کہ پہلی بار ٹائمرز کے لئے بھی
  • چھوٹی جمع کی ضرورت ہے
  • آپ کے بینک کارڈ سے ادائیگی کا امکان
  • مفت پریکٹس اکاؤنٹ دستیاب ہے
  • اپنے موبائل فون سے رسائی حاصل کریں
  • بڑے کرپٹوز کا کافی حد تک انتخاب
  • بہترین کسٹمر سپورٹ


کریپٹو تجارت کیسے کریں

اپنے پلیٹ فارم کو کرنسیوں میں تبدیل کریں۔ اس کے بعد کریپٹو کرنسیاں منتخب کریں۔ پوزیشن کھولنے کے ل You اب آپ کو کچھ فیلڈز بھرنا ہوں گے۔ پہلے وہ رقم درج کریں جس میں آپ کسی خاص تجارت میں سرمایہ کاری کرنا چاہتے ہیں۔ پھر ایک ضرب والی قیمت منتخب کریں۔ ضرب "x10" کا مطلب ہے کہ آپ کی سرمایہ کاری کی رقم اس میدان سے جو آپ نے فیلڈ نمبر 1 میں رکھی ہے اس سے 10 گنا زیادہ ہوگی۔ یاد رکھنا ، اس آلے سے نہ صرف آپ کے نفع میں اضافہ ہوگا بلکہ ایک ممکنہ نقصان بھی ہوگا۔
Olymp Tradeپر کریپٹو تجارت کیسے کریں؟ اپنی کریپٹوکرینسی خریدنا اور اسٹور کرنا
اگلا مرحلہ ٹیک منافع اور نقصان کو روکنے کے لئے ہے۔ یہ پہنچنے کے بعد آپ کی پسند کی مقدار ہیں ، تجارت خود بخود بند ہوجائے گی۔ لہذا ، ذیل میں ہماری مثال کو دیکھیں تو ، تجارت 200 جیتنے کے بعد یا 50 ہارنے کے بعد بند ہوجائے گی۔

مندرجہ ذیل فیلڈ اس رقم کی نشاندہی کرتی ہے جو کمیشن اولمپک ٹریڈ میں ہوتا ہے۔

آخری دو بٹن لین دین کو مکمل کریں گے۔ اگر آپ قیاس آرائی کرتے ہیں کہ قیمت میں اضافے کا امکان ہے یا پھر سرخ فروخت کے بٹن پر اگر آپ کا تجزیہ قیمتوں میں کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے تو آپ گرین بائی بٹن دبائیں۔
Olymp Tradeپر کریپٹو تجارت کیسے کریں؟ اپنی کریپٹوکرینسی خریدنا اور اسٹور کرنا
مذکورہ بالا سبز یا سرخ بٹن پر کلک کرنے کے بعد بھی آپ اپنی کھلی پوزیشن تبدیل کرسکتے ہیں۔ مارکیٹ میں پیدا ہونے والی صورتحال کے مطابق نفع لیں یا نقصان کو روکیں۔ آپ حوالہ جات کو دستی طور پر تبدیل کرسکتے ہیں یا صرف چارٹ پر موجود لکیروں کو نئی سطحوں پر کھینچ سکتے ہیں۔

ایک اور چیز جو آپ کرسکتے ہیں وہ یہ ہے کہ پوزیشن کو بند کرنا۔ جب تک یہ خود بخود نہیں ہوجائے گا اس وقت تک آپ کو انتظار کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ جب بھی آپ اسے مناسب دیکھیں گے ، آپ "بند" بٹن دبائیں اور معاہدہ ختم ہوجائے گا۔
Olymp Tradeپر کریپٹو تجارت کیسے کریں؟ اپنی کریپٹوکرینسی خریدنا اور اسٹور کرنا
اولمپک ٹریڈ سپورٹ ٹیم عمدہ طور پر کام کرتی ہے اگر آپ کے پاس کوئی سوال ہے تو ان سے رابطہ کرنے میں ہچکچاتے نہیں۔ وہ ٹیلیفون ، ای میل ، آن لائن چیٹ یا آن لائن رابطہ فارم کے ذریعہ دستیاب ہیں۔ آپ کو "سپورٹ" ٹیب کے تحت تمام ضروری تفصیلات مل جائیں گی۔ وہ تیز اور موثر انداز میں جواب دیتے ہیں۔ آپ ہر مضمون کے نیچے واقع تبصرے کے حصے میں بھی لکھ سکتے ہیں۔ خیالات کے تبادلے کے ل It یہ ایک عمدہ جگہ ہے۔


اولمپک ٹریڈ کے ساتھ کریپٹوکرانسی خریدنا اور اسٹور کرنا

صرف cryptocurrency کے ساتھ شروع کرنے والے لوگوں کے لئے ، سب سے مشکل اور الجھا ہوا کام دراصل اپنا نیا اثاثہ خریدنا اور ذخیرہ کرنا ہوگا۔ اگرچہ بلاکچین ٹیکنالوجی اس کی شفافیت ، الیکٹرانک حرکت ، اور دیگر جدید ایپلی کیشنز کے ل amazing حیرت انگیز ہے ، اس کو خریدنے اور ذخیرہ کرنے کے عمل میں سیکھنے کا ایک بہت بڑا دخل ہے۔

ایک شخص متعدد طریقوں سے کریپٹورکرنسی خرید سکتا ہے۔ ایک عام ترین طریقوں میں سے ایک یہ ہے کہ ایک cryptocurrency کے تبادلے پر ایک اکاؤنٹ بنائیں۔ پچھلے دو سالوں میں پوری دنیا میں بہت سارے تبادلے سامنے آئے ہیں جہاں فائیٹ کرنسی جیسے ڈالر یا یورو ایکسچینج اکاؤنٹ میں جمع ہوسکتے ہیں اور پھر کرپٹو کے ل for ٹریڈ ہوسکتے ہیں۔

یہ تبادلے اکثر مشہور سککوں - بٹ کوائن ، ایتھرئم ، رپل اور لٹیکوئن کے علاوہ بہت سارے الٹ کوائن تک بھی رسائی فراہم کرتے ہیں۔ پھر ایک کریپٹو اثاثہ خریدنا اتنا ہی آسان ہے جتنا کہ سائٹس ایکسچینج میں خریداری کا آرڈر دینا جو مساوی رقم کے فروخت آرڈر کو پورا کرتا ہے۔

تجارت کے بعد ، تبادلہ آپ کے اکاؤنٹ کو آپ کے نئے کرپٹو اثاثہ مائنس کی مناسب رقم سے تجارت پر ایک کمیشن میں کریڈٹ کرے گا ، جو اکثر اہم ہوسکتا ہے۔ اس مقام پر ، آپ اپنے تبادلے کے اکاؤنٹ سے وہ cryptocurrency واپس لے سکتے ہیں ڈیجیٹل بٹوے میں ، جسے عام طور پر "ہاٹ پرس" کہا جاتا ہے۔

این بی - ان فیسوں سے بچو جو آپ کے کریپٹو اثاثے کو واپس لینے کے بدلے وصول کیے جاسکتے ہیں اور آپ کے نئے کرپٹو کی بلاکچین موومنٹ کا اندازہ لگانے والی ٹرانسفر فیس کا حساب کتاب بنائیں۔

اگر آپ اپنے کریپٹو کو کسی گرم پرس میں رکھنے کا انتخاب کرتے ہیں تو ، یقینی بنائیں کہ اپنے اکاؤنٹ کی معلومات اور پاس ورڈ ایک محفوظ اور یادگار جگہ پر لکھیں۔ زیادہ تر معاملات میں ، اگر آپ اپنی کریپٹو اثاثہ کی معلومات سے محروم ہوجاتے ہیں تو ، یہ ڈیجیٹل نیٹ ورکلڈ کے پاس کھو جائے گا اور اکثر کوششوں کے بغیر اسے بازیافت نہیں کیا جاسکتا ہے۔

ایک بار جب آپ کے گرم بٹوے میں آپ کا کریپٹو ہوجاتا ہے تو ، آپ اسے وہاں چھوڑنے کا انتخاب کرسکتے ہیں۔ بہت سے ڈیجیٹل بٹوے آن لائن دستیاب ہیں اور بیشتر مفت ہیں۔ تاہم ، ان کے لئے سیکیورٹی کی سطح مختلف ہوتی ہے لہذا یہ یقینی بنائیں کہ آپ اپنا ہوم ورک کرتے ہیں۔

یقینا ، آپ اپنا تبادلہ اپنے تبادلے کے کھاتے میں بھی چھوڑ سکتے ہیں ، لیکن یہ جان لیں کہ پچھلے کچھ سالوں میں بہت سارے تبادلے نے اپنی سیکیورٹی کی خلاف ورزیوں کا سامنا کیا ہے جس کے نتیجے میں مؤکلوں کو بڑے نقصان کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

اپنے کریپٹو اثاثوں کو محفوظ کرنے کا سب سے محفوظ طریقہ "کولڈ بٹوے" میں ہے۔ ایک کولڈ بٹوہ ایک کرپٹو اسٹوریج ڈیوائس ہے جو آپ کے انگوٹھے / USB ڈرائیو کی طرح آپ کے کمپیوٹر سے منقطع ہوسکتی ہے اور آپ کے ساتھ لے جاسکتی ہے یا نقد کی طرح کسی محفوظ جگہ پر محفوظ ہوسکتی ہے۔ اس کے بعد آپ اسے آرام سے فارغ کرکے کسی بھی کمپیوٹر سے اپنی کرنسی منتقل کرسکتے ہیں۔

کولڈ بٹوے میں بھی ان کی خرابیاں ہیں۔ جیسا کہ آپ میں سے بہت سے لوگوں نے پہلے ہی تصور کیا ہوگا ، انگوٹھا ڈرائیو کھونا اتنا مشکل نہیں ہے ، لیکن اگر آپ اس سے قیمتی نقد کی طرح سلوک کرتے ہیں تو آپ اس پر گہری نظر رکھنے کا امکان رکھتے ہیں۔

عام طور پر آن لائن آپ کو کسی فروش سے ٹھنڈا پرس خریدنا پڑتا ہے۔ ٹھنڈے بٹوے ٹریزر ٹی اور لیجر نینو ایکس کی طرح کر سکتے ہیں ، لیکن مہنگے۔

مزید برآں ، آپ براہ راست 1 سے 1 ٹرانزیکشن میں بٹ کوائن یا دیگر کریپٹو کرنسیز خرید سکتے ہیں بشرطیکہ آپ کو ایسا شخص مل جائے جو آپ کا کریپٹو آپ کو قیمت پر قیمتوں پر بیچنے کے لئے تیار ہو۔ اس سے لین دین کے اخراجات کم ہوجاتے ہیں ، لیکن خطرہ میں نمایاں اضافہ ہوتا ہے کیوں کہ آپ ضروری نہیں کرتے کہ دوسری فریق کو اچھی طرح سے جانتے ہوں۔
Olymp Tradeپر کریپٹو تجارت کیسے کریں؟ اپنی کریپٹوکرینسی خریدنا اور اسٹور کرنا
کسی زمانے میں ، یہ رواج زیادہ عام تھا ، لیکن بہت سارے سککوں کی قدر کی وجہ سے ، خاص طور پر بٹ کوائن کی وجہ سے ، آج کل یہ شاذ و نادر ہی پایا جاتا ہے۔ تاہم ، اس کو دھیان میں رکھیں اگر آپ کا کوئی دوست یا رشتہ دار ہے جو ان کا کریپٹو خریدنا / فروخت کرنا چاہتا ہے کیونکہ آپ ان پر اعتماد کرسکتے ہیں۔

ایک اور چیز کو سمجھنے کی بات یہ ہے کہ آپ کے گرم یا ٹھنڈے پرس میں موجود کریپٹوکرنسی آپ کو تجارت کے ل. دستیاب نہیں ہوگی۔ یہ صرف وہاں بیٹھے گا یا تو قیمت میں اضافہ یا کمی آئے گی ، لیکن اس کی مقدار میں کوئی تبدیلی نہیں آئے گی۔

اگر آپ اپنی ہولڈنگ کو بڑھانے کے لئے کریپٹو کی تجارت کررہے ہیں یا اضافی قیمت کو کیش آؤٹ کر رہے ہیں تو ، آپ کو کچھ بدلے میں رکھنا ہوگا۔


ٹریڈنگ کریپٹوکورنسی

جیسا کہ پہلے بتایا گیا ہے ، پوری دنیا میں درجنوں آن لائن تبادلے ہیں جو آپ کو انتہائی فعال مارکیٹ میں کرپٹو اثاثوں کی خرید و فروخت میں مدد کرنے کے لئے تیار ہیں۔ کریپٹو بازاروں میں زبردست اتار چڑھاؤ کی وجہ سے واقعی نوسکھئیے سرمایہ کاروں کے لئے بھی واقعتا cry کرپٹو میں تجارت انتہائی منافع بخش ثابت ہوسکتی ہے۔

cryptocurrency مارکیٹ یقینی طور پر ایک دلچسپ اور منافع بخش سرمایہ کاری کی گاڑی میں تیار ہوئی ہے۔ تاہم ، مجموعی طور پر کیپیٹلائزیشن تقریبا$ 400 بلین امریکی ڈالر (دنیا میں ہر ایک کے پاس موجود تمام کرپٹو اثاثوں کی قیمت) پر ہے اور روایتی بازاروں سے ابھی تک ہلکے سالوں سے پیچھے ہے۔

اس نکتے کی وضاحت کرنے کے لئے کوئی فاریکس مارکیٹ کو دیکھ سکتا ہے جو پورے کرپٹوکرینسی مارکیٹ کیپٹلائزیشن کی قیمت سے دو گھنٹے میں زیادہ حجم اور قیمت کا سودا کرتا ہے۔ فاریکس مارکیٹوں میں کرپٹو کے لئے billion 21 بلین امریکی ڈالر کے مقابلے میں بیشتر دنوں tr 5 کھرب ڈالر کا کاروبار ہوتا ہے۔

بہر حال ، اگر آپ کرپٹو مارکیٹ میں تجارت کرنے میں سنجیدہ ہیں تو مارکیٹ کیپٹلائزیشن میں بہت زیادہ رکاوٹ نہیں ہونی چاہئے کیونکہ یہ ابھی بھی بہت روانی ہے اور خریداروں کو بیچنے والوں کو ڈھونڈنے میں بہت مشکل پیش آتی ہے۔

تاہم ، اس میں کچھ حدود بھی ہوسکتی ہیں کیونکہ ایک ہی وقت میں ایک ہی مبادلہ پر قیمتیں دوسروں سے مختلف ہوسکتی ہیں۔ نیز ، چونکہ دنیا بھر میں بہت سارے الٹکوائنس دستیاب ہیں ، لہذا ہر تبادلہ ضروری طور پر وہ تمام سکے پیش نہیں کرے گا جن کی آپ تجارت کرنا چاہتے ہیں۔

بالکل ، تقریبا nearly تمام تبادلے میں سب سے زیادہ بڑے سرمایے - بٹ کوائن ، ایتھرئم ، رپل ، ڈیش اور لٹیکوئن کے ساتھ بڑے سکے ہوں گے۔ آپ کے استعمال کردہ تبادلے پر انحصار کرتے ہوئے کمیشنوں اور دیگر فیسوں میں بھی فرق پڑتا ہے اور اکثر اضافی قیمتیں کچھ خاص تبادلے کے ساتھ ہوسکتی ہیں لہذا اپنا اکاؤنٹ ترتیب دینے سے پہلے ٹھیک پرنٹ پڑھیں۔

مزید برآں ، بہت سے تبادلے آپ کے اکاؤنٹ میں فئیےٹ کرنسی (ڈالر ، یورو ، ین ، وغیرہ) منسلک کرنے سے منع کرتے ہیں اور نہ ہی منع کرتے ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو اس تبادلے میں منتقل / جمع کرنے سے پہلے ایک جگہ کریپٹو کرنسی خریدنی ہوگی۔ اس کے برعکس ، واپسی کے ل، ، آپ کو پھر اپنے کریپٹو کو دوبارہ فایٹ کرنسی میں تبدیل کرنے کے ل transfer منتقل کرنا پڑے گا۔

اس قسم کے تبادلے پر ، آپ کے پاس تجارت کرنے کے لئے کچھ اختیارات ہوں گے۔ آپ دوسرے کرپٹو اثاثوں کو خریدنے کے لئے بٹ کوائن کا استعمال کرسکتے ہیں ، آپ کریپٹو اثاثے خریدنے کے ل other دوسرے سکے جیسے ایتھرئیم کا استعمال کرسکتے ہیں ، یا آپ ٹیتھر استعمال کرسکتے ہیں۔

ٹیچر ایک مجازی سکے ہے جو امریکی ڈالر سے منسلک ہے اور امریکی کرنسی کے ساتھ 1 سے 1 تناسب برقرار رکھنے کے لئے کام کرتا ہے۔ ٹیتھر کے استعمال کا مطلب ہے کہ آپ کریپٹو اثاثے خریدنے کے لئے امریکی ڈالر کے ورچوئل برابر تجارت کررہے ہیں۔ یہ وہ واحد راستہ ہے جو تبادلہ فایٹ کرنسی کے کھاتوں کو برقرار رکھنے پر پابندی عائد کرسکتا ہے۔

اپنے تبادلے کے اکاؤنٹ سے ٹیتھیر کا تبادلہ کرنا زیادہ مشکل ہوتا ہے اور آپ عام طور پر پہلے ہی اسے بٹ کوائن میں تبدیل کرنا چاہیں گے ، جس سے تجارت پر ایک اضافی کمیشن خرچ ہوگا۔
 

اولمپک تجارت سے متعلق کریپٹو تجارت خطرات کو کم کرتی ہے

اب تک ، آپ کو شاید یہ احساس ہو گیا ہے کہ کریپٹو میں سرمایہ کاری میں کچھ الٹا اضافہ ہوتا ہے ، لیکن فاریکس یا اسٹاک کو ٹریڈنگ کے مقابلے میں اس میں کچھ اہم خرابیاں اور پیچیدگیاں بھی ہیں۔

بازاروں میں تجارت کرنے کے ل your اپنے کریپٹو کو خریدنے ، ذخیرہ کرنے ، تبادلہ کرنے اور تبدیل کرنے کی ضرورت خاص طور پر ایسے لوگوں کے لئے جاسکتی ہے جو خاص طور پر انتہائی ٹیک ٹیک نہیں ہیں۔ منتقلی کی فیسوں میں اضافے کے بعد یہ بھی مہنگا پڑ سکتا ہے۔

مزید یہ کہ غلطیاں مہنگی ہوسکتی ہیں کیونکہ آپ کا کرپٹو ناقابل تلافی ہوسکتا ہے ، جو خراب تجارت میں پیسے کھونے سے زیادہ تکلیف دہ ہوسکتا ہے کیونکہ آپ کم از کم جانتے ہیں کہ یہ کہاں گیا ہے اور کیا ہوا۔

خوش قسمتی سے ، کریپٹوکرنسی میں سرمایہ کاری کرنے کا ایک آسان اور بہت کم پیچیدہ طریقہ ہے جو ان منافع بخش بازاروں - اولمپک ٹریڈ کے قریب قریب تمام اتار چڑھاؤ کو ختم کرتا ہے۔

اولمپک ٹریڈ پلیٹ فارم پر کریپٹو اثاثوں کی تجارت بلاکچین سے وابستہ عملوں میں سے کہیں زیادہ غیر یقینی صورتحال کو دور کرتی ہے۔

سب سے پہلے ، آپ کے پاس پہلے سے ہی اولمپک تجارتی اکاؤنٹ موجود ہے اور اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو ، آپ آسانی سے اور مفت میں ایک کھول سکتے ہیں۔ آپ کو کسی بھی بلاکچین مہارت میں مہارت حاصل کرنے ، ٹھنڈا پرس خریدنے ، گرم پرس یا کسی اور چیز کی ترتیب دینے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

اولمپک ٹریڈ کے ساتھ کھاتہ کھولنے کے لئے آپ کو ڈپازٹ بنانے کے ل B آپ کو بٹ کوائن یا کوئی اور ایلٹکوائن خریدنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس کے بجائے ، اولمپک ٹریڈ کے زیادہ تر مؤکل صرف امریکی ڈالر یا یورو استعمال کرتے ہیں۔
Olymp Tradeپر کریپٹو تجارت کیسے کریں؟ اپنی کریپٹوکرینسی خریدنا اور اسٹور کرنا
یقینا ، اگر آپ کے پاس کچھ کرپٹو ہے تو ، آپ اسے اپنے اولمپک تجارتی اکاؤنٹ میں جمع کرنے کے طریقہ کار کے طور پر بھی استعمال کرسکتے ہیں۔ اولمپک ٹریڈ بٹ کوائن ، ٹیتھر ، اور ایتھریم سمیت ذخائر اور انخلا کے لئے کچھ سکے قبول کرتا ہے۔

نیز ، اولمپک ٹریڈ پر کرپٹو اثاثوں کی قیمتوں کا اوسط اوسطا بہت سے مختلف تبادلے میں تاجروں کو تجارت کو کھولنے اور بند کرنے کے بہترین حوالہ جات فراہم کرتے ہیں۔

اگلا اور شاید سب سے زیادہ طاقت ور ، اولمپک ٹریڈ تاجروں کو کریپٹو اثاثوں پر مختصر (فروخت) پوزیشن لینے کی اجازت دیتا ہے جسے مؤکلوں کو بھی سیدھے مالکانہ ہونے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔ چونکہ اولمپک ٹریڈ کا فاریکس موڈ معاہدہ برائے فرق (CFD) کے طور پر کام کرتا ہے ، مؤکل اپنے اندرونی اثاثہ خریدنے کی ضرورت کے بغیر کریپٹو اثاثوں کی تجارت کرسکتے ہیں اور ان مارکیٹوں کو منافع بخش بناسکتے ہیں۔

سی ایف ڈی کا استعمال تاجروں کو آسانی سے اور نمایاں طور پر کم خطرہ کے ساتھ ان اکثر اتار چڑھاؤ بازاروں میں داخل ہونے اور باہر جانے کی اجازت دیتا ہے۔ اولمپک ٹریڈ پلیٹ فارم میں پیشہ ورانہ ٹریڈنگ ٹولز موجود ہیں جن میں سے بہت سے کرپٹو ایکسچینج نہیں لیتے ہیں ، جیسے منافع لے لو اور نقصان اٹھانا پڑتا ہے تاکہ سرمایہ کاروں کو ان کے تجارت کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہ ہو اگر وہ آف لائن ہیں یا سوتے ہیں تو۔
Olymp Tradeپر کریپٹو تجارت کیسے کریں؟ اپنی کریپٹوکرینسی خریدنا اور اسٹور کرنا
آخر میں ، اولمپک ٹریڈ ضارب خصوصیت آپ کو اپنی تجارت کی مقدار میں 5 سے 10 گنا اضافہ کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ یہ تاجروں کو خطرہ کی ایک ہی سطح (صرف سرمایہ کاری کی رقم) کو برقرار رکھتے ہوئے ان کے تجارت پر اضافی منافع فراہم کرتا ہے۔ عام کرپٹو تبادلے اس خصوصیت کو پیش نہیں کرتے ہیں۔

اولمپک ٹریڈ پر کریپٹو کا تجارت کرپٹو مارکیٹوں میں شامل تمام جہانوں میں بہترین فراہم کرتا ہے - روایتی تجارتی پلیٹ فارم کے استعمال میں آسانی کے ساتھ مل کر مستحکم اثاثوں سے فائدہ اٹھانے کی صلاحیت۔

اگر آپ کریپٹوکرنسی مارکیٹ میں آنے کے بارے میں سنجیدہ ہیں تو ، اولمپک ٹریڈ کے ساتھ شروع کرنے کا آغاز نقطہ کے طور پر بہت زیادہ مشورہ دیا جاتا ہے۔ اولمپک ٹریڈ پر آپ اپنا ٹریڈنگ کرسکتے ہیں اور آج منافع کما سکتے ہیں۔ پھر ان کمائی والوں کا استعمال کریں جو آپ ہمیشہ اصلی کریپٹو خرید سکتے ہیں اور اسے "گرم" یا پہاڑی کے گرم یا ٹھنڈے بٹوے میں خرید سکتے ہیں اور اس کی قیمت میں مستقل طور پر اضافہ ہونے پر اسے دیکھ سکتے ہیں۔

Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!