تجارت اسٹاک صرف امیر لوگوں کے لئے نہیں ہے ، آپ اسے Olymp Trade پر تجارت کرسکتے ہیں

تجارت اسٹاک صرف امیر لوگوں کے لئے نہیں ہے ، آپ اسے Olymp Trade پر تجارت کرسکتے ہیں


اولمپک تجارت کے ساتھ اسٹاک میں تجارت

اگر آپ اسٹاک مارکیٹ میں کمپنی کے حصص کی تجارت میں دلچسپی رکھتے ہیں تو ، خوشخبری ہے۔ تا حال تاجروں کے لئے پلیٹ فارم پر کمپنیوں کی ایک بہت بڑی توسیع دستیاب ہے۔ اولمپک ٹریڈ کے اسٹاک آفرز میں نئے اضافے میں ایمیزون ، علی بابا ، ایکسن موبل ، اور بہت کچھ شامل ہے۔

طویل اور قلیل مدتی سرمایہ کاری کے لئے اولمپک ٹریڈ پلیٹ فارم پر منتخب کرنے کے لئے اب 30 سے ​​زیادہ مختلف اسٹاک موجود ہیں۔ چاہے آپ فکسڈ ٹائم ٹریڈنگ موڈ یا تیزی سے مقبول فاریکس موڈ کو ترجیح دیں ، اب آپ ان عمومی کامیاب کمپنیوں کو تجارت کے منافع کیلئے بطور گاڑی استعمال کرسکتے ہیں۔

اسٹاک میں تجارت سرمایہ کاری کا ایک مستحکم ترین طریقہ ہے خاص کر اگر سرمایہ کاری کرتے وقت کمپنی کے معیار پر نگہداشت کی جائے۔ عام طور پر ، اچھی ساکھ اور انتظامیہ کے ساتھ طویل عرصے سے قائم کمپنیاں وقت کے ساتھ مستقل طور پر اپنی قدر میں اضافے کو دیکھیں گی ، جو سرمایہ کاروں کے محکموں میں قدر میں اضافہ کرتی ہیں۔
تجارت اسٹاک صرف امیر لوگوں کے لئے نہیں ہے ، آپ اسے Olymp Tradeپر تجارت کرسکتے ہیں
تاجر مختصر مدتی چھلانگ اور زوال سے بھی اہم منافع کما سکتے ہیں جو خبروں پر چلنے والی خبریں ہیں یا کمپنی کے منافع کا عکاس ہیں۔ اگر آپ کمپنی کے حصص (اسٹاک) میں تجارت کرنے میں نئے ہیں تو سمجھنا ، پیشن گوئی کرنا اور اس کی پیمائش کرنا زیادہ مشکل ہوسکتا ہے۔

اولمپک ٹریڈ کے ذخیروں سے آپ کس طرح کچھ بڑا منافع کما سکتے ہیں اس کی رفتار کو تیز کرنے میں آپ کی مدد کرنے کے ل here ، یہ ایک فوری ہدایت نامہ ہے جس سے آپ دنیا کے سب سے بڑے اور اعلی پروفائل اثاثوں میں حصص تجارت شروع کریں۔

ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ یہ طے کرتے وقت دو مختلف پیرامیٹرز پر توجہ مرکوز کرکے شروع کریں کہ کونسا اسٹاک تجارت کرے گا اور کب ان کا کاروبار کیا جائے: قیمت کے رجحانات اور کمپنی کا منافع۔

اولمپک تجارت کے ساتھ قیمتوں کے رجحانات

سائنس ہمیں بتاتی ہے کہ حرکت میں موجود کوئی چیز حرکت میں رہتی ہے اور اسٹاک کی قیمتیں بھی اسی انداز میں برتاؤ کرتی ہیں۔ یہ خیال تقریبا all تمام نئے سرمایہ کاروں کو "رجحان کے ساتھ تجارت کرنے کے لئے دیئے گئے مشورے کی بنیاد بناتا ہے ، رجحان آپ کا دوست ہے۔"

رجحانات کی تجارت میں رجوع کرنے کے کئی طریقے اور ان حکمت عملیوں میں لاتعداد مختلف تغیرات بھی موجود ہیں ، لیکن یہاں ایک آسان نقطہ نظر ہے جس کو آپ فوری طور پر استعمال کرسکتے ہیں اور زیادہ تر وقت متحرک اوسط استعمال کرکے اچھی منافع میں ادا کردیں گے۔

ایسا کرنے کے ل we ، ہم دو طرح کی متحرک اوسط کو اکٹھا کرنے جارہے ہیں: ایک رجحان کی شناخت کرنے اور رجحان میں تبدیلی کی پیش گوئی کرنے میں سادہ موویننگ اوسط (SMA) اور تیزی سے چلنے والی اوسط (EMA) جو آپ کو اپنے منافع کو زیادہ سے زیادہ کرنے میں مدد کرے گی۔ ایک رجحان پر

اس رجحان کی حکمت عملی کو استعمال کرنے کیلئے اولمپک تجارتی پلیٹ فارم میں آپ کے چارٹ کو ترتیب دینے کے لئے تمام ٹولز موجود ہیں۔ ذیل میں اسکرین شاٹ ظاہر کرتا ہے کہ اشارے کا بٹن (سرخ تیر) اور ایس ایم اے اور ای ایم اے فہرست میں سرفہرست ہیں۔
تجارت اسٹاک صرف امیر لوگوں کے لئے نہیں ہے ، آپ اسے Olymp Tradeپر تجارت کرسکتے ہیں
ایس ایم اے کے اشارے کو منتخب کرکے شروع کریں اور آپ اپنے چارٹ پر ایک لائن دکھائی دیں گے۔ ہمارا ایس ایم اے اشارے ہماری طویل مدتی اوسط بننے جا رہا ہے لہذا رنگ کو سرخ رنگ میں تبدیل کریں اور نمبر 55 پر رکھیں جو ہمارا ٹائم فریم ہوگا۔ آپ یہ چارٹ پر اشارے کے ساتھ والے چھوٹے "پنسل" آئیکن پر کلک کر کے کرسکتے ہیں۔

EMA کے لئے نیلی لائن اور 20 کی مدت کا استعمال کرتے ہوئے اس عمل کو دہرائیں۔ EMA ہمارے قلیل مدتی رجحان کے اشارے کی حیثیت سے کام کرے گی۔ نیچے دیئے گئے اسکرین شاٹ میں یہ ظاہر ہوتا ہے کہ کس طرح اشارے کو ترتیب دیا جائے اور آپ دیکھیں گے کہ کس طرح لائنز کو فیس بک اسٹاک چارٹ کے لئے ظاہر کیا جاتا ہے ، جو 1 دن مقرر ہے۔
تجارت اسٹاک صرف امیر لوگوں کے لئے نہیں ہے ، آپ اسے Olymp Tradeپر تجارت کرسکتے ہیں
اب ہمارا فیس بک کے لئے ٹرینڈ چارٹ ترتیب دے چکا ہے اور ہم دیکھ سکتے ہیں کہ اپریل کے بعد سے قیمت میں مستقل اضافہ ہورہا ہے۔ تاہم ، دونوں ٹرینڈ لائنوں کا بہت قریب قریب سے معنی حاصل ہونا شروع ہو رہا ہے کہ مستقبل میں رجحان کا الٹ ہونا شروع ہوسکتا ہے۔

مثالی طور پر ، جب رجحان کو ٹریڈ کرتے ہوئے ، آپ کو وہ نکات ڈھونڈنا چاہیں گے جہاں مختصر مدتی رجحان (نیلی لائن) طویل مدتی رجحان (سرخ لکیر) کے مخالف سمت سے گزرتا ہو۔ جب ایسا ہوتا ہے تو ، اس بات کا قوی امکان ہے کہ رجحان الٹ پڑا ہے اور آپ اسی کے مطابق اپ یا ڈاون پوزیشن کھول سکتے ہیں۔

اگر آپ فیس بک چارٹ پر نظر ڈالیں تو ، آپ دیکھیں گے کہ رجحانات الٹ اس سال فروری کے آخر اور مئی کے آخر میں ہوا ہے۔

دونوں ہی صورتوں میں ، جب نیلی لائن نے سرخ لکیر کو عبور کیا تو پوزیشنوں کو کھولنے سے اہم منافع ہوسکتا ہے بشرطیکہ ایک تاجر دوبارہ رجحان کو تبدیل کرنے سے پہلے ہی پوزیشنوں سے باہر ہوجائے۔

آپ کسی بھی اسٹاک اور کسی بھی وقت کی حد کے ل trend اس رجحان کی حکمت عملی کو نقل کرسکتے ہیں ، لیکن نیلے چپ اسٹاکوں کے ل 15 ، یہ سفارش نہیں کی جاتی ہے کہ جب تک آپ "اسکیلپنگ" حکمت عملی استعمال نہیں کرتے ہیں ، تب تک اس کو انتہائی مختصر مدت میں 15 منٹ کی طرح کریں۔ قدرے زیادہ ترقی یافتہ ہے۔


منافع بخش کمپنیوں کی آمدنی میں حصہ لیں

کسی کمپنی کے اسٹاک کے حصص کی قیمت اس کے منافع بخش حد سے زیادہ متاثر ہوتی ہے۔ اس اصول سے مستثنیات ہیں لیکن ان میں سے بیشتر اس قیاس آرائی پر مبنی ہیں کہ وہ کمپنیاں مستقبل میں انتہائی منافع بخش ہوجائیں گی - مثال کے طور پر فیس بک اور ٹیسلا دیکھیں (دونوں اولمپک تجارت پر تجارت کے ل available دستیاب ہیں)۔

تاہم ، عام طور پر ، اگر کوئی کمپنی منافع کمانا جاری رکھے ، جو اس کے بعد اپنے حصص یافتگان میں تقسیم کردی گئی ہے ، تو اس کمپنی کے اسٹاک کی قیمت میں اضافہ جاری رہے گا۔ طویل المدت سرمایہ کاروں کے ل this ، یہ ضروری ہے کیونکہ وہ نہ صرف باقاعدگی سے اپنے حصص کے منافع میں حصہ لینا چاہتے ہیں ، بلکہ وہ کسی وقت کسی منافع پر اپنا اسٹاک فروخت کرنے کے قابل بھی رہنا چاہتے ہیں۔
تجارت اسٹاک صرف امیر لوگوں کے لئے نہیں ہے ، آپ اسے Olymp Tradeپر تجارت کرسکتے ہیں
لہذا ، صرف منافع بخش کمپنیوں کے حصص میں تجارت کرنے کی سفارش کی جاتی ہے کیونکہ اس میں بہت کم خطرہ ہوتا ہے ، اور اس کے الٹا امکان بھی جاری رہتا ہے۔ ان اسٹاکوں کو تجارت کرنے کا اہم مسئلہ پھر ان کی اصل قیمت کو سمجھنا ہے۔

خوش قسمتی سے ، ان کمپنیوں کو عوامی طور پر تجارت کی جاتی ہے لہذا انہیں منافع کی اطلاع دینے اور یہ اعلان کرنے کی ضرورت ہوتی ہے کہ وہ ہر حصص یافتگان کو کتنا منافع دیں گے۔ وہ ہر سہ ماہی میں یہ کرتے ہیں اور آپ دیکھ سکتے ہیں کہ یہ اعلانات کسی معاشی تقویم میں کب ہوں گے۔

یہ بتانے کے ل are یہاں کچھ اہم شخصیات ہیں کہ کمپنی واقعی کتنا منافع بخش ہے اور حقیقت میں ان کا اسٹاک کتنا قیمتی ہے۔ آپ کو یہ تمام نمبر آن لائن کمپنی کی ویب سائٹ پر یا مارکیٹ نیوز تنظیموں سے مل سکتے ہیں۔

1. حصص آمدنی (ای پی ایس)- ایک سادہ کمپنی میں ، اگر منافع میں $ 100 اور اسٹاک کے 100 حصص تھے تو ، اسٹاک کے 1 حصص میں سے ہر ایک حصص یافتگان کو receive 1 وصول ہوگا۔ بدقسمتی سے ، یہ بڑی نیلی چپ کمپنیوں کے ساتھ کام نہیں کرتا جہاں اسٹاک کی مختلف اقسام ہیں جن میں "ترجیحی اسٹاک" یا "پریمیم حصص" کہا جاتا ہے۔

لہذا ، اصل ای پی ایس منافع کی رقم ہے جس کے بعد "ترجیحی منافع" باقی حصص کی رقم سے تقسیم ہوجاتا ہے۔

2. آمدنی کا تناسب کی قیمت (P / E تناسب) - یہ اعداد و شمار اسٹاک کی موجودہ قیمت کو ظاہر کرتا ہے جو گزشتہ 12 ماہ کی آمدنی سے تقسیم ہوا ہے۔ اسے "پچھلے پی / ای" کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ متبادل کے طور پر ، موجودہ اسٹاک کی قیمت کو اگلے 12 ماہ کے لئے تخمینے والے منافع سے تقسیم کیا جاتا ہے جسے "فارورڈ P / E" کہا جاتا ہے۔

آپ کو کیسے پتہ چلے گا کہ اگر کمپنی کا P / E اچھا ہے؟ یہاں کوئی آسان جواب نہیں ہے کیونکہ ایک اعلی P / E اشارہ کرسکتا ہے کہ اسٹاک زیادہ قیمت پر ہے اور اس کی چوٹی بڑھ چکی ہے اور کم P / E مستقبل کے ناقص امکانات کی نشاندہی کرسکتا ہے۔

تاہم ، ہم کچھ یقین کے ساتھ سمجھ سکتے ہیں کہ ابھی کمپنی کی قیمت کیا ہے اور اس سے سرمایہ کاری سے متعلق پیش گوئی اور حکمت عملی طے کرنے میں مدد ملے گی۔

3. قرض ایکویٹی تناسب (ڈی / ای) - یہ اعداد و شمار ظاہر کرتا ہے ، عام طور پر ، اسٹاک کے تمام حصص کی کل قیمت کے سلسلے میں کمپنی کا کتنا قرض ہے۔ ایک اعلی D / E اس بات کی نشاندہی کرسکتا ہے کہ کمپنی بڑے قرضوں کے ساتھ توسیع اور ترقی کے لئے مالی اعانت فراہم کررہی ہے اور / یا اس کی اسٹاک ویلیو موجودہ قرضوں کے مطابق نہیں ہے۔

یہ ایک ان اہم ٹولز میں سے ایک ہے جس پر بینک کسی فرد یا کمپنی کے پیسے پر قرض دینے سے پہلے دیکھتا ہے لہذا آپ ڈی / ای کی ناقص کمپنیوں میں اپنا پیسہ لگانے سے پہلے ایسا ہی کرنا چاہیں گے۔

4. ریٹرن آن ایکویٹی (آر او ای) - یہ اعداد و شمار سرمایہ کاروں کو ظاہر کرتا ہے کہ جس رقم کی سرمایہ کاری کی گئی ہے اس کے سلسلے میں کمپنی انتظامیہ منافع پیدا کرنے میں کتنی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہے۔ حساب کتاب اس طرح ہے: حصص یافتگان کی ایکوئٹی (حصص کی قیمت) کے ذریعہ تقسیم شدہ خالص آمدنی مائنس ترجیحی منافع۔

عام طور پر ، اگر آر ای او 10 فیصد سے کم ہے تو ، تجزیہ کار کے زیادہ تر معیارات کے ذریعہ اس کو "ناقص" سمجھا جاتا ہے۔ 14 SP ایس پی 500 کمپنیوں کے لئے اوسط کے بارے میں ہے لہذا اس وقت یا اس سے اوپر کی کوئی بھی چیز مثبت ہوگی۔

ان عوامل کو فیصلے کرنے میں استعمال کرنا ان تمام عوامل کو سمجھنے سے کہیں زیادہ پیچیدہ ہوسکتا ہے جو اعداد کا حساب خود لیتے ہیں۔

طویل مدتی سرمایہ کاروں کے ل companies ، وہ کمپنیاں جو اچھے EPS ، P / E تناسب ، D / E ، اور ROE ظاہر کرتی ہیں الٹا خریدنے کے ل solid ٹھوس انتخاب کرتی ہیں۔ البتہ ، معاہدے برائے فرق (CFDs) کے منافع کو ترقی دینے میں زیادہ وقت لگ سکتا ہے۔

تاہم اولمپک ٹریڈ کے کم رول اوور کمیشنوں (راتوں رات کی فیس) ​​اور ضرب العمل کے استعمال سے سرمایہ کار اہم منافع تک پہنچنے میں نسبتا safe محفوظ راستہ اختیار کرسکتے ہیں۔

قلیل مدتی سرمایہ کاروں کے لئے ، ان پیرامیٹرز کو سمجھنے سے آپ کو پوزیشن کھولنے کے کچھ اوپر اور نیچے مواقع کی نشاندہی کرنے میں مدد ملے گی۔ مثال کے طور پر ، جب کسی کمپنی کا ای پی ایس پیش گوئی کی گئی اس سے کم مقدار میں آجاتا ہے تو ، اسٹاک اکثر مختصر مدت کے لئے گر جاتا ہے۔

اس کا مطلب ہے کہ تاجر اعلان کے بعد ڈاون پوزیشن لے سکتا ہے ، پوزیشن کو کچھ نفع کے ساتھ بند کر سکتا ہے اور پھر "اچھال" پر رقم کمانے کے لئے اپ پوزیشن لے سکتا ہے کیونکہ نیلے چپ اسٹاک تقریبا always طویل مدت میں اوپر کی طرف رجحان رکھتے ہیں۔
تجارت اسٹاک صرف امیر لوگوں کے لئے نہیں ہے ، آپ اسے Olymp Tradeپر تجارت کرسکتے ہیں


اسٹاک میں تجارت صرف امیر لوگوں کے لئے نہیں ہے

اسٹاک پر اپنے نئے علم کا استعمال اور اس تجارتی پلیٹ فارم کے ساتھ میل ملاپ جو آپ کو اولمپک ٹریڈ کی طرح کامیاب ہونے کے ل the پیشہ ورانہ ٹولز فراہم کرتا ہو ، آپ معمولی سرمایہ کاری کو آرام دہ اور پرسکون زندگی گزارنے یا کافی ریٹائرمنٹ میں تبدیل کرسکتے ہیں۔

کلید یہ ہے کہ آپ اپنے پاس دستیاب وسائل سے فائدہ اٹھائیں اور آپ جاتے ہوئے اپنی تجارتی صلاحیتوں کو ترقی دیتے رہیں۔ یقینا ، اس میں سے کوئی بھی پلیٹ فارم کے بغیر اہمیت نہیں رکھتا ہے جو آپ کو تمام بڑی مارکیٹوں اور پریمیم اثاثوں تک رسائی فراہم کرتا ہے۔

خوش قسمتی سے ، اولمپک ٹریڈ ان تمام وسائل کے ساتھ رسائی فراہم کرتا ہے جن کی آپ کو ضرورت ہے اور اپنی مہارتوں کو تیار کرنے کی تربیت۔ صرف ان "امیر" لوگوں میں شامل ہونا باقی ہے جو پہلے سے ہی یہ اسٹاک اور دیگر اعلی سطحی اثاثے تجارت کررہے ہیں۔
Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!